No SSO cookie

BMW Seria 2 Gran Tourer: prețurile pentru România

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 2 Gran Tourer: prețurile pentru România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu noul BMW Seria 2 Gran Tourer, BMW intră într-un nou segment de automobile şi abordeză o categorie absolut nouă de clienţi.

 
 

Noul model va debuta pe piaţa din România din vara acestui an şi este disponibil în două versiuni pe benzină (218i şi 220i) şi trei diesel (216d, 218d, 220d xDrive). Se remarcă versiunea 220d xDrive, singurul model cu tracţiune integrală din segment. Preţul de început este de 29.574 Euro inclusiv TVA pentru 218i şi 30.380 Euro inclusiv TVA pentru 216d, ambele propulsoare având 1,5 litri şi 3 cilindri. Vârful de gamă este reprezentat de BMW 220d xDrive care este disponibil de la un preţ de început de 39.556 Euro inclusiv TVA.
Totodată, alături de echiparea standard, modelul este dispinibil în mai multe versiuni de echipare și diferite linii de design încă de la lansare: Advantage (cu avantajul unei echipări mai bogate), Sport Line şi Luxury Line (linii de design, cu avantajul unor combinaţii predefinite de elemente de design exterior şi interior), precum şi bine cunoscutul pachet M Sport.

p90171424-highres


În calitate de singurul automobil din clasa compactă premium ce oferă până la şapte locuri, BMW 220d xDrive Gran Tourer este disponibil la lansare împreună cu tracţiunea integrală. Modelul realizează o acceleraţie 0-100 km/h în numai 7,6 secunde, în contextul unui consum conform standardelor de măsurare ECE de 4,9–5,1 l/100 km şi emisii de 128–133 g CO2/km, în funcţie de tipul şi dimensiunea pneurilor folosite. Aceste performanţe sunt asigurate de motorul diesel de patru cilindri care dispune de o putere de 190 CP, respectiv 400 Nm.

Toate versiunile pot fi echipate opţional cu o cutie automată cu 6 trepte pentru motorizările cu 3 cilindri şi cu 8 trpete petnru motorizările cu 4 cilindri, în timp ce 220d xDrive vine cu o cutie automată în echiparea standard.

p90171453-highres


La lansare va fi disponibil un propulsor pe benzină cu patru cilindri în linie, BMW 220i Gran Tourer. Acesta dezvoltă 192 CP şi un cuplu de 280 Nm disponibil de la 1250 rpm. Modelul asigură o acceleraţie 0-100 km/h în 7,7 secunde şi un consum mixt conform standardelor de măsurare ECE de 6,2-6,4 litri per 100 km, respectiv emisii de 144-149g CO2 per km, în funcţie de tipul şi dimensiunea pneurilor echipate.

Gama motorizărilor pe benzină este completată de versiunea în trei cilindri, BMW 218i, care dezvoltă 136 CP şi un cuplu de 220 Nm tot de la 1250 rpm. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în 9,5 secunde, în timp ce consumul mixt este de 5,1–5,5 l/100 km, respectiv emisii de 119-127 g CO2/km.

Alături de 220d xDrive Gran Tourer, este disponibilă o altă versiune de patru clindri diesel, 218d Gran Tourer, cu o putere maximă de 150 CP, respectiv un cuplu de 330 Nm. Performanţele asigurate sunt de 9,3 secunde pentru sprintul 0-100 km/h şi un consum de 4,3–4,5 l/100 km, respectiv emisii 114–119 g/km.

Cea mai accesibilă versiune diesel va fi 216d Gran Tourer. Motorul diesel cu trei cilindri dispune de o putere de 116 CP şi un cuplu de 270 Nm și asigură un consum de 3,9 – 4,2 litri per 100 km şi emisii de 104-111 g/km, în contextul unui sprint 0-100 km/h în 11,1 secunde.

Din vară este planficată introducerea pe piaţă a două noi versiuni, 216i Gran Tourer şi 220d Gran Tourer.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6786 :: 17.89MB