No SSO cookie

BMW Seria 2 Gran Tourer: prețurile pentru România

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 2 Gran Tourer: prețurile pentru România
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu noul BMW Seria 2 Gran Tourer, BMW intră într-un nou segment de automobile şi abordeză o categorie absolut nouă de clienţi.

 
 

Noul model va debuta pe piaţa din România din vara acestui an şi este disponibil în două versiuni pe benzină (218i şi 220i) şi trei diesel (216d, 218d, 220d xDrive). Se remarcă versiunea 220d xDrive, singurul model cu tracţiune integrală din segment. Preţul de început este de 29.574 Euro inclusiv TVA pentru 218i şi 30.380 Euro inclusiv TVA pentru 216d, ambele propulsoare având 1,5 litri şi 3 cilindri. Vârful de gamă este reprezentat de BMW 220d xDrive care este disponibil de la un preţ de început de 39.556 Euro inclusiv TVA.
Totodată, alături de echiparea standard, modelul este dispinibil în mai multe versiuni de echipare și diferite linii de design încă de la lansare: Advantage (cu avantajul unei echipări mai bogate), Sport Line şi Luxury Line (linii de design, cu avantajul unor combinaţii predefinite de elemente de design exterior şi interior), precum şi bine cunoscutul pachet M Sport.

p90171424-highres


În calitate de singurul automobil din clasa compactă premium ce oferă până la şapte locuri, BMW 220d xDrive Gran Tourer este disponibil la lansare împreună cu tracţiunea integrală. Modelul realizează o acceleraţie 0-100 km/h în numai 7,6 secunde, în contextul unui consum conform standardelor de măsurare ECE de 4,9–5,1 l/100 km şi emisii de 128–133 g CO2/km, în funcţie de tipul şi dimensiunea pneurilor folosite. Aceste performanţe sunt asigurate de motorul diesel de patru cilindri care dispune de o putere de 190 CP, respectiv 400 Nm.

Toate versiunile pot fi echipate opţional cu o cutie automată cu 6 trepte pentru motorizările cu 3 cilindri şi cu 8 trpete petnru motorizările cu 4 cilindri, în timp ce 220d xDrive vine cu o cutie automată în echiparea standard.

p90171453-highres


La lansare va fi disponibil un propulsor pe benzină cu patru cilindri în linie, BMW 220i Gran Tourer. Acesta dezvoltă 192 CP şi un cuplu de 280 Nm disponibil de la 1250 rpm. Modelul asigură o acceleraţie 0-100 km/h în 7,7 secunde şi un consum mixt conform standardelor de măsurare ECE de 6,2-6,4 litri per 100 km, respectiv emisii de 144-149g CO2 per km, în funcţie de tipul şi dimensiunea pneurilor echipate.

Gama motorizărilor pe benzină este completată de versiunea în trei cilindri, BMW 218i, care dezvoltă 136 CP şi un cuplu de 220 Nm tot de la 1250 rpm. Acceleraţia 0-100 km/h este realizată în 9,5 secunde, în timp ce consumul mixt este de 5,1–5,5 l/100 km, respectiv emisii de 119-127 g CO2/km.

Alături de 220d xDrive Gran Tourer, este disponibilă o altă versiune de patru clindri diesel, 218d Gran Tourer, cu o putere maximă de 150 CP, respectiv un cuplu de 330 Nm. Performanţele asigurate sunt de 9,3 secunde pentru sprintul 0-100 km/h şi un consum de 4,3–4,5 l/100 km, respectiv emisii 114–119 g/km.

Cea mai accesibilă versiune diesel va fi 216d Gran Tourer. Motorul diesel cu trei cilindri dispune de o putere de 116 CP şi un cuplu de 270 Nm și asigură un consum de 3,9 – 4,2 litri per 100 km şi emisii de 104-111 g/km, în contextul unui sprint 0-100 km/h în 11,1 secunde.

Din vară este planficată introducerea pe piaţă a două noi versiuni, 216i Gran Tourer şi 220d Gran Tourer.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3605 :: 17.81MB