No SSO cookie

BMW Seria 1 premiu pentru cel mai pasionat fan la Campionatului European de Fotbal

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 1 premiu pentru cel mai pasionat fan la Campionatului European de Fotbal
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW vine cu un premiu generos - un BMW Seria 1 pentru fanul cel mai înfocat al Campionatului European de Fotbal într-un concurs inovativ care se va desfăşura pe Facebook şi printr-o aplicaţie iPhone. Rezultatul: cel mai mare val mexican din istorie.

 
 

Cel mai mare eveniment fotbalistic al verii, Campionatul European, şi marca BMW au în comun bucuria: bucuria victoriei, a golurilor înscrise şi bucuria de a conduce. BMW a pregătit pentru Europa Centrală şi de Est un concurs inovativ dedicat bucuriei  şi Campionatului European de Fotbal: “BMW La Ola”. Marele premiu oferit este noul BMW Seria 1.

Concursul are ca mediu de desfăşurare paginile de Facebook regionale (România: www.facebook.com/bmw.romania) şi, în premieră, printr-o aplicaţie dedicată pentru iPhone(http://itunes.apple.com/pl/app/bmw-1-series-la-ola/id518573045?mt=8).

Prin intermediul aplicaţiei de iPhone toţi utilizatorii pot fi mai aproape de Campionatul European de Fotbal primind în timp real informaţii despre fiecare meci şi sunt anunţaţi de înscrierea fiecărui gol. La primirea acestui anunţ, participanţii trebuie să facă mişcările unui „val mexican” şi sunt răsplătiţi cu puncte pentru viteza de reacţie. Alte puncte se pot câştiga prin invitarea altor prieteni în concurs, prin intermediul unei aplicaţii dedicate de Facebook. Cel care va acumula cel mai mare punctaj la sfârşitul campionatului va fi răsplătit cu marele premiu – un BMW Seria 1.

„Proiectul <<La Ola>>, pe care tocmai am dat undă verde în România, se va extinde în toată Europa Centrală şi de Est în perioada imediat următoare. Aplicaţia nu este doar un mod de a afla în secunda doi cine a dat gol pentru ce echipă, dar şi un joc interactiv, cu un premiu foarte atractiv: noul BMW Seria 1. În afara funcţionalităţii aplicaţiei şi a posibilităţii de a câştiga o maşină, pe care o oferim pasionaţilor de fotbal, proiectul marchează, în fapt, primul moment din istoria de advertising european a mărcii BMW când variabila <<viral>> este componenta principală a unei campanii,” a explicat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.

Mai multe detalii despre desfăşurare şi regulament pot fi obţinute de pe pagina dedicată de Facebook a BMW România.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4321 :: 17.87MB