No SSO cookie

BMW Seria 1 premiu pentru cel mai pasionat fan la Campionatului European de Fotbal

voteaza
(0/ 0)
BMW Seria 1 premiu pentru cel mai pasionat fan la Campionatului European de Fotbal
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW vine cu un premiu generos - un BMW Seria 1 pentru fanul cel mai înfocat al Campionatului European de Fotbal într-un concurs inovativ care se va desfăşura pe Facebook şi printr-o aplicaţie iPhone. Rezultatul: cel mai mare val mexican din istorie.

 
 

Cel mai mare eveniment fotbalistic al verii, Campionatul European, şi marca BMW au în comun bucuria: bucuria victoriei, a golurilor înscrise şi bucuria de a conduce. BMW a pregătit pentru Europa Centrală şi de Est un concurs inovativ dedicat bucuriei  şi Campionatului European de Fotbal: “BMW La Ola”. Marele premiu oferit este noul BMW Seria 1.

Concursul are ca mediu de desfăşurare paginile de Facebook regionale (România: www.facebook.com/bmw.romania) şi, în premieră, printr-o aplicaţie dedicată pentru iPhone(http://itunes.apple.com/pl/app/bmw-1-series-la-ola/id518573045?mt=8).

Prin intermediul aplicaţiei de iPhone toţi utilizatorii pot fi mai aproape de Campionatul European de Fotbal primind în timp real informaţii despre fiecare meci şi sunt anunţaţi de înscrierea fiecărui gol. La primirea acestui anunţ, participanţii trebuie să facă mişcările unui „val mexican” şi sunt răsplătiţi cu puncte pentru viteza de reacţie. Alte puncte se pot câştiga prin invitarea altor prieteni în concurs, prin intermediul unei aplicaţii dedicate de Facebook. Cel care va acumula cel mai mare punctaj la sfârşitul campionatului va fi răsplătit cu marele premiu – un BMW Seria 1.

„Proiectul <<La Ola>>, pe care tocmai am dat undă verde în România, se va extinde în toată Europa Centrală şi de Est în perioada imediat următoare. Aplicaţia nu este doar un mod de a afla în secunda doi cine a dat gol pentru ce echipă, dar şi un joc interactiv, cu un premiu foarte atractiv: noul BMW Seria 1. În afara funcţionalităţii aplicaţiei şi a posibilităţii de a câştiga o maşină, pe care o oferim pasionaţilor de fotbal, proiectul marchează, în fapt, primul moment din istoria de advertising european a mărcii BMW când variabila <<viral>> este componenta principală a unei campanii,” a explicat Nina Brătfălean, marketing manager BMW Group România.

Mai multe detalii despre desfăşurare şi regulament pot fi obţinute de pe pagina dedicată de Facebook a BMW România.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Mazda CX-5 CD150 MT6 Takumi

    Toate dotările și sistemele de care dispune sunt înglobate în crossover-ul de clasă medie fără compromisuri în ceea ce priveşte plăcerea de a conduce şi fiabilitatea specifice Mazda.

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.4525 :: 22.2MB