Caietul de sarcini şi procesele clare şi obligatorii sunt implementate în toate fazele de dezvoltare ale BMW Group pentru a evita erorile. Două studii efectuate de ICCT au confirmat că BMW X5 şi alte 13 modele BMW testate sunt în conformitate cu cerinţele legale în privinţa emisiilor NOx. La X5 nu au fost găsite discrepanţe între emisiile NOx obţinute în testele de laborator şi cele din testele pe teren.
Oficialii mărcii au afirmat că nu au informaţii cu privire la rezultatele testului menţionat de Auto Bild în 24 septembrie, referitoare la emisiile unui BMW X3. Nu au fost furnizate detalii specifice ale testului şi din acest motiv nu pot fi explicate aceste rezultate. Aceștia au contactat ICCT şi au solicitat clarificări în privinţa testului efectuat de această organizaţie. Germanii de la BMW sunt dispuşi oricând să discute procedurile lor de testare cu autorităţile relevante, iar automobilele acestora sunt disponibile pentru testare în orice moment.
Factorii de decizie politică la nivel mondial şi în special în Uniunea Europeană, au stabilit standarde stricte pentru CO2 şi alte emisii. În Europa, obiectivele pentru 2020 pot fi îndeplinite doar printr-o utilizare pe scară largă a motoarelor diesel moderne şi a unei electrificări continue.
Progresele realizate până în prezent în reducerea emisiilor CO2 în Europa se datorează în mare parte utilizării tehnologiei diesel. Îndeplinirea cerinţelor viitoare nu va fi posibilă fără sisteme de propulsie diesel, din moment ce un motor diesel emite, în medie, cu aproximativ 15-20% mai puţine emisii CO2 decât un motor pe benzină comparabil.
La BMW Group, în ultimii ani s-a investit foarte mult în rafinarea şi optimizarea tehnologiei diesel ca parte a programului EfficientDynamics. La BMW, automobilele diesel reprezintă 38% din vânzările reuşite anul trecut la nivel mondial: Europa 80%; Germania 73%; SUA 6%. Asta înseamnă că aproximativ 20.000 de automobile vândute în SUA în 2014 sunt diesel.
Standardul de emisii Euro 6, care a intrat în vigoare la 1 septembrie 2015 şi care este obligatoriu pentru toate înmatriculările noi de automobile, îmbunătăţeşte atât protecţia mediului, cât şi pe cea a consumatorilor.
Pentru a elimina decalajul între rezultatele testelor şi consumul şi emisiile din viaţa reală, Uniunea Europeană lucrează la un nou ciclu de testare (WLTP) şi un test de emisii pentru situaţii reale de condus, cunoscut ca "real driving emissions" (RDE / emisii reale la condus). Cei de la BMW susțin introducerea rapidă a noilor reguli pentru a crea, cât mai curând posibil, o situaţie clară pentru consumatori şi industrie.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!