No SSO cookie

BMW propune o noua marca: Mini

voteaza
(0/ 0)
BMW propune o noua marca: Mini
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

 
 
O prezenta aparte la Salonul Auto Bucuresti este marca Mini, adusa in Romania de Automobile Bavaria SRL, importatorul general BMW. Prin Mini, grupul german prezinta nu doar o marca distincta, ci si un produs nou in sectorul masinilor din clasa mica.
Cele doua modele disponibile pentru moment, produse la fabrica BMW din Marea Britanie, sint Mini One si Mini Cooper. Grupul isi propune sa lanseze in anul 2002 un model nou: Mini Cooper S cu 163 CP.

Mini One, prezentat la tirg, a fost lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt, incheiat in urma cu trei saptamini. Responsasbilul PR al firmei Auto Bavaria, Claudia Nistor, a precizat ca acest model este potrivit pentru persoanele independente, active, spontane si creative, sub 35 de ani.
Mini este o masina mica, de mare viteza, ce poate atinge 100 km/h in 10,9 secunde. Poate fi achizitionata la pretul de 13.073 euro, fiind ideala pentru familiile cu venituri mari care isi mai doresc o masina. Designul inedit si tehnologia de ultima ora i-a determinat pe producatori sa lanseze aceasta marca sub un slogan provocator: "Esti gata pentru Mini"?

 

Cuvinte cheie:
BMW | MINI | lansare | SAB |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de bogdan7817

pana la urma BMW a tinut in viata Mini si chiar l-a modernizat si promovat foarte bine

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki SX4 1.0 Passion AllGrip

    Suzuki S-Cross este o maşină foarte bună pentru oricine, nu doar pentru familişti sau pentru cei care preferă să ştie că pot evada oricând din cotidian pe un drum care nu a beneficiat vreodată de asfalt.

  • Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Nissan Qashqai 1,5 dCi Acenta MT6

    Poziția înaltă la volan combinată cu un aspect exterior elegant și un rafinament mult îmbunătățit față de generația anterioară contribuie la o bună percepție din partea publicului, astfel încât nici concurența destul de agresivă nu poate veni să destabilizeze poziția fruntașă pe care o are în segmentul său

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3533 :: 17.84MB