No SSO cookie

BMW prezinta primul teaser pentru noul Megacity EV

voteaza
(0/ 0)
BMW prezinta primul teaser pentru noul Megacity EV
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW a prezentat primele informatii cu privire la noul model electric Megacity EV.

 
 
BMW a declarat ca noul model electric va fi atat partile structurale, cat si panourile caroseriei realizate din fibra de carbon.Va fi o premiera pentru modelele produse in masa. Pana acum singurele modele care au folosit o structura din carbon au fost supercar-ul McLaren F1 si noul McLaren MP4-12C.

Noul proiect Megacity se bazeaza pe modul in care numarul de locuitori migreaza spre orase. Pana in 2020 s-a estimat ca numarul oamenilor care locuiesc la oras va fi de aproximativ 60%. Un alt factor il reprezinta si legislatia care doreste masini mai economice si cu emisii cat mai reduse. Emisiile si consumul va trebui redus cu pana la 30% fata de anul 2008.

Noul model Megacity are ca scop transportul urban. Acesta va folosi un motor electric de 100 kW. Viteza maxima va fi de 150 km/h, iar autonomia va fi de aproximativ 120 km. Noua masina de oras se bazeaza pe conceptul Mini E si BMW ActivE. Modelul Megacity va folosi aceasi pedala si pentru accelerare si pentru franare. Atunci cand soferul va dori sa franeze, acesta va trebui doar sa ridice piciorul de pe acceleratie, iar masina va incepe sa incetineasca si in acelasi timp sa incarce bateriile.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2520 :: 22.19MB