In cadrul unui eveniment de presa care a avut loc luni, Seful responsabil cu departamentul de vanzari BMW, Ian Robertson, a declarat ca se asteapta ca vanzarile brandului bavarez in China sa mai creasca, chiar daca nimeni nu se asteapta la o crestere atat de spectaculoasa, ca cea de 61% inregistrata in prima jumatate a anului 2011.
BMW este al doilea mare producator de masini de lux din China, dupa Audi. Alaturi si de Mercedes-Benz, cei trei producatori premium germani si-au vazut vanzarile de pe piata chineza inregistrand cifre-record ale tuturor timpurilor, in primele sase luni ale anului in curs.
China este a treia mare piata pentru BMW, imediat dupa cele din SUA si Germania, iar cota de piata detinuta s-a marit cu 3%, ajungand la 15%, comparata cu cea din anul trecut. Asadar, se poate spune ca ascensiunea de pe piata chineza conteaza mai mult decat pierderile din SUA, unde BMW a scazut de la 17 milioane de vehicule, la 13 milioane vandute anual.
Pentru piata americana, Robertson nu se asteapta la cresteri spectaculoase, datorita problemelor economice, aici prezicand doar o crestere minora pentru BMW.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!