No SSO cookie

BMW M5 si MINI Cooper s-au lansat oficial in India

voteaza
(0/ 0)
BMW M5 si MINI Cooper s-au lansat oficial in India
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Daca pana acum credeati ca masinile sunt scumpe in Romania, stati sa cititi cat costa ele in India!

 
 

Show-ul de saptamana acesta, Auto Expo 2012 din New Delhi, a coincis cu lansarea oficiala a modelului BMW M5 si a brandului MINI in India.

Insa cu preturi care pleaca de la €36,700 pentru MINI Cooper, sau €141,200 pentru BMW M5, cifre care nu contin taxele, comisioanele si costurile de manerare a marfii, pana si cel mai ieftin MINI va ramane inafara posibilitatilor celor mai multi dintre cumparatorii indieni.

Pe de alta parte, continuand jocul cifrelor, la o populatie de 1,2 miliarde de locuitori, India reprezinta o piata de desfacere semnificativa pentru masinile din segmentul premium.

Brandul MINI intra pe piata din India cu o varietate de modele, care include Cooper, Cooper S, Cooper Cabrio, si Cooper S Countryman.

Este clara intentia Grupului BMW de a intra in forta pe piata masinilor premium de mici dimensiuni. Intr-o prima faza, germanii doresc impamantenirea marcii MINI in India. Apoi se vor concentra asupra dezvoltarii si extinderii retelei de desfacere, precum si asupra obtinerii de vanzari de volum ridcat. Sau cel putin asa reiese din declaratia data de Andreas Schaaf, Presedintele BMW Group India.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2809 :: 18.68MB