No SSO cookie

BMW lanseaza noua Serie 1, primul model al constructorului în segmentul compact

voteaza
(0/ 0)
BMW lanseaza noua Serie 1, primul model al constructorului în segmentul compact
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW a prezentat miercuri noul model seria 1, model care se înscrie în clasa maşinilor compacte, o premieră absolută pentru compania germană în acest segment dominat în prezent de Volkswagen Golf şi Audi A3, informeaza AP.

 
 
[poza1s]Compania bavareză mizează acest model şi speră că apetitul pentru compacte premium este în creştere. "Considerăm ca în perioada următoare se va înregistra o creştere a cererii pentru un autovehicul de vârf din gama compact. BMW s-a hotărât să scuture puternic ierarhiile în clasa compact, odată cu lansarea noului model BMW Seria 1. Cu o caroserie hatchback, specifică segmentului, ultima apariţie a constructorului german este aşteptată în toamna acestui an. Având în echipare patru motoare, trei tipuri de cutie de viteze şi tracţiune spate, BMW Seria 1 [poza2s]este o combinaţie ce nu va găsi curând competitori în clasa sa. Prima dintre motorizări este un 1,6 litri benzină, cu un cuplu de 150 Nm la 4.300rpm şi va echipa modelul entry-level BMW 116i. Cei 115 CP ai motorului vor permite atingerea a 100 km/oră în 10.8 secunde şi o viteză maximă de 202 km/oră. BMW 120i dispune de un motor ultraperformant 2.0 litri VALVETRONIC în patru cilindri ce produce 150 CP şi 200 Nm (la 3.600rpm). Uşor şi agil, 120i acoperă 0-100km/oră în 8,7 secunde şi atinge um maximum de 218 km/oră. [poza3s]În gama diesel, BMW 1 Series completează gama cu două noi tipuri de motoare common rail. Versiunea ]de 2.0 litri de 122 CP a modelului BMW 118d permite performanţe egale cu cele ale motorului 1.6 benzină, însă ultraperformantul 120d, cu motor de 163 CP turbo, permite rezultate mai bune decât ale variantei similare pe benzină - 7,9 secunde la acceleraţia pînă la 100km/oră şi o viteză de 221 km/oră. Puterea este distribuită roţilor printr-o transmisie manuală cu 6 trepte, pentru modelele 118d, 120d şi 120i, în vreme ce varianta de bază 116i dispune de de o cutie manuală în 5 rapoarte. Variantele automatice în 6 trepte sunt opţionale pentru 120i şi 120d. [poza4s]Cu toate că este doar o nouă maşină în segmentul premium compact, BMW Seria 1 încearcă să aducă toate atuurile fraţilor mai mari pentru a se impune din start. Designul este tradiţional mărcii, cu linii agresive şi cu o grilă faţă ce-i trădează de la distanţă originea.Partea din spate este încadrată de lămpile fixate pe stâlpul C al caroseriei. În plus distribuţia egală a greutăţii, motorul faţă şi transmisia pe roţile din spate îl fac unic în această clasă. Lungimea este doar 4,23 metri, însă distanţa între roţi este peste medie. În plus, calităţile dinamice ale vehiculului au fost îndelung studiate. [poza5s] Mai mult, modelul este echipat ca un BMW cu tehnologie performantă care include Dynamic Stability Control, Dynamic Traction Control, Dynamic Brake Control şi Electronic Differential Lock. BMW seria 1 va costa aproximativ 19.800 euro, puţin mai mult comparativ cu rivalii din acelaşi segment - Volkswagen Golf (18.900 euro) şi Audi A3 (19.000 euro). Maşina nu va fi pusă în vanzare în Europa până la data de 18 septembrie 2004, dar BMW a demarat deja o puternica campanie publicitară în Germania. În ce priveşte siguranţa, spunem doar că noua Serie 1 ţinteşte către 5 stele la crush-testele Euro NCAP.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2206 :: 22.12MB