Nimeni nu putea fi sigur, pana la aparitia acestor imagini, ca portierele in stil aripa de fluture se vor pastra si la versiunea pentru productie, asa cum au fost prezentate pe conceptul Vision EfficientDynamics si pe studiul i8.
i8 va fi noua nava-amiral a subclasei BMW "i"si va intra pe piata dupa lansarea fratelui mai mic, i3 hatchback, asteptat sa apara anul viitor.
Ca si conceptul, versiunea pentru productie i8 va combina sistemul electric modificat preluat de la i3 hatchback, pe care-l va avea asezat pe puntea fata, imperecheat cu o motorizare de inalta performanta, un 1,5 litri in trei cilindri, pe benzina, montat pe puntea spate.
Motorul electric, care utilizeaza o transmisie de tip twin-speed, montata sa imprime forta catre rotile fata, este capabil sa puna masina in miscare de unul singur, in timp ce motorul amplasat pe puntea spate, asigura puterea rotilor aferente printr-un sistem de transmisie cu dublu ambreiaj.
Impreuna, cele doua sisteme confera in jur de 350 CP, ceea ce ar fi suficient, data fiind greutatea redusa a masinii, care este realizata pe o structura din aluminiu si foloseste o caroserie din plastic ranforsat cu fibra de carbon.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!