No SSO cookie

BMW deschide un magazin online de piese

voteaza
(0/ 0)
BMW deschide un magazin online de piese
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW s-a gandit la proprietarii de BMW-uri mai vechi si a deschis un magazin online de piese de schimb pentru autoturisme si motociclete construite intre 1960 - 1990

 
 

Daca se intampla sa fii proprietar al unui BMW clasic si ai prefera sa achizitionezi piese de schimb originale direct de la producator sau ai nevoie de o piesa pe care nu o poti gasi altundeva, compania germana are o veste buna pentru tine.

BMW a anuntat  ca a lansat un nou magazin online dedicat modelele sale clasice, oferind clientilor posibilitatea de a cumpara piese direct de pe computerul lor.

In prezent, site-ul BMW Classic Parts este disponibil numai pentru clientii din Germania, dar serviciul va fi extins in luna aprilie si pentru alte piete europene.

Producatorul bavarez ne spune ca gama de piese din magazinul nou online se ridica in prezent la 35.000 de articole pentru masinile si motocicletele fabricate intre 1960 - 1990.

BMW a anuntat ca anumite parti care sunt grele, impreuna cu materialele periculoase precum si componentele electronice nu sunt incluse in aceasta lista.

Puteti sa cautati pesele care va intereseaza pe site-ul german www.bmw-classic.de sau www.bmw-classic.com.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3209 :: 18.68MB