No SSO cookie

BMW, cel mai bun brand în comunicarea pe Facebook

voteaza
(0/ 0)
BMW, cel mai bun brand în comunicarea pe Facebook
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Prima ediţie "Prestige 100® Facebook IQ Index" a evaluat performanţele a 100 de mărcii de top pe platforma online cu cea mai mare creştere din lume.

 
 

BMW a obţinut locul întâi în prima ediţie L2 Prestige 100® Facebook IQ, un nou indice care măsoară performanţele a 100 de mărci de top din domeniile auto, beauty, fashion, ceasuri & bijuterii şi alcool & şampanie pe platforma cu cea mai rapidă creştere din lume - Facebook. BMW deţine şi întreţine 54 de pagini Facebook diferite, care aparţin diferitelor regiuni geografice, segmente de business şi produse, fiecare dintre acestea fiind evaluată în cadrul studiului.

"BMW este versiunea extremă a automobilului social", a declarat Maureen Mullen, director de cercetare şi consiliere în cadrul L2. "Pagina globală a mărcii este locul unde se întâlnesc 5,5 milioane de fani şi înregistrează cea mai mare rată de afiliere din întregul clasament. Datorită celor peste 50 de pagini Facebook rezervate pieţelor locale şi anumitor modele, BMW este lider detaşat faţă de concurenţă."

În total sunt 46 ţări care au o pagină locală BMW. Printre cele mai puternice pagini locale de Facebook se numără US (facebook.com/BMWUSA - 375.000 fani, BMW.Italia - 136.000 fani, BMWFrance - 80.000 fani, BMW.Deutschland - 79.000 fani). Dintre paginile cu destinaţii speciale, se remarcă BMWKarierre - unul din cele mai de succes demersuri de HR din Germania, cu peste 25.000 fani. În final, pagina generală BMW - www.facebook.com/BMW - a ajuns la aproape 6 milioane de fani.

Evaluare detaliată

Creat de Scott Galloway, profesor de marketing la Universitatea New York şi fondator L2, în parteneriat cu Buddy Media, indicele evaluează şi clasifică eforturile pe Facebook ale mărcilor de prestigiu pe baza a patru criterii: mărime şi creştere, afiliere, programare şi integrare. Fiecare marcă a fost punctată prin prisma a peste 200 de indici calitativi şi cantitativi, după care a primit un calificativ Facebook IQ - genial, talentat, mediu, discret sau slab.

"Noi considerăm social media ca o componentă principală a tuturor strategiilor noastre de marketing şi comunicare", a declarat Trudy Hardy, director BMW Marketing Communications and Consumer Events. "De-a lungul ultimilor ani am făcut un efort deosebit pentru a ne apropia de clienţii şi fanii BMW prin intermediul canalelor de social media şi suntem încântaţi să vedem că munca noastră este apreciată."

Conform studiului, abilităţile de Facebook vor fi unul dintre resorturile definitorii care vor face diferenţa între învingători şi învinşi în ceea ce priveşte prestigiul unei mărci. Clasamentul doreşte să furnizeze un instrument de ofensivă pe care conducerile companiilor să îl folosească pentru a determina unde vor obţine cel mai mare venit în urma unei investiţii pe platformă.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2595 :: 22.2MB