BMW va lansa la Salonul Auto de la Detroit noul Z4 sDrive35is, un model care se apropie de ceea ce ar fi insemnat Z4 M. BMW a spus clar in momentul lansarii noului Z4 ca nu va exista si o versiune M a roadster-ului.
In schimb, BMW a pregatit o versiune de performanta a modelului sau. Noul BMW Z4 sDrive35is este propulsat de un motor supraalimentat de 3.0 litri cu sase cilindri in linie. Cateva modificari efectuate la nivelul turbinelor au facut ca noul model sa scoata 340 de cai putere si sa aiba un cuplu maxim de 450 Nm.
Pentru a beneficia si de mai mult cuplu cand este nevoie, se poate activa functia Overboost, care aduce un plus de 50 Nm. Motorul este cuplat la o transmisie cu dublu ambreiaj si 7 rapoarte, care poate fi setata in doua variante: Sport si Sport+. BMW Z4 sDrive35is ajunge de la 0 la 100 km/h in 4.8 secunde si are o viteza maxim limitata electronic la 250 km/h. Contributia diviziei M este vizibila mai ales in cazul kit-ului aerodinamic si a modificarilor de ordin tehnic.
La exterior, noul Z4 sDrive35is a fost modificat pentru a aduce mai multa apasare aerodinamica. In primul rand este vizibil noul spoiler care cuprinde guri de aerisire mai mari, si deflectorul spate care este compus din doua bucati si care integreaza gurile de aerisire. Jantele din aliaj cu 5 spite, de 18 inch, contureaza ideea sportivitatii, in timp ce la interior volanul M si scaunele sport fac legea.
Nu trebuie uitata sigla sDrive35is existebta in fundalul cadranelor. Mana diviziei M mai poate fi resimtita si la nivelul suspensiilor reglabile, care coboara garda la sol cu 10 mm si ofera mai multa stabilitate si manevrabilitate modelului german. Amortizoare au un comportament dinamic si raspund comenzilor furnizate de senzorii sistemului DSC.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!