No SSO cookie

BMW a inregistrat pierderi de 152 milioane euro in primul trimestru

voteaza
(0/ 0)
BMW a inregistrat pierderi de 152 milioane euro in primul trimestru
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

BMW, cel mai mare constructor de autoturisme de lux, a afisat cea de-a doua pierdere trimestriala consecutiva, in contextul in care recesiunea mondiala a diminuat cererea de autoturisme sportive si de tip sedan, relateaza Bloomberg.

 
 
Pierderea neta din primul trimestru a fost de 152 milioane euro, echivalent cu 23 centi/actiune, comparativ cu un profit de 487 milioane euro, sau 74 centi/actiune, in aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat miercuri compania. Deficitul a fost mai mic decat estimau in medie analistii, acestia mizand pe o pierdere de 268 milioane euro.

In ultimele trei luni din 2008, BMW a inregistrat pierderi de 963 milioane euro, primele din 2001. Compania reduce cheltuielile si elimina locuri de munca, in contextul in care recesiunea mondiala a dus industria auto in cea mai grava criza din ultimele decenii. Vanzarile BMW din Statele Unite, principala piata, au scazut cu 34% in aprilie, cel de-al 18-lea declin lunar consecutiv.


Constructorul, ce produce si modelele Mini si Rolls-Royce, a redus productia cu 78.000 vehicule in acest an, dupa ce a redus programul de lucru pentru 26.000 muncitori de la fabricile germane din Regensburg si Dingolfing. Circa 8.000 angajati au revenit in aceasta luna la program normal in cadrul uzinei din Regensburg, unde BMW asambleaza autoturismele sedan seria 3 si modelul Z4 Roadster.

Compania a inceput sa colaboreze cu divizia Mercedes-Benz a grupului Daimler pentru achizitionarea de piese si a anuntat ca sunt posibile si alte proiecte comune majore, pentru a reduce costurile. 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Mercedes-Benz C 200 Coupe

    Atletic și sportiv, design-ul plin de viață și rafinat al modelului C Coupe face o impresie foarte bună pe șosea și întruchipează luxul modern

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6284 :: 18.68MB