No SSO cookie

Bentley Continental GT Speed tunat de Anderson Germany

voteaza
(0/ 0)
Bentley Continental GT Speed tunat de Anderson Germany
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Anderson Germany a realizat un nou pachet de tuning pentru modelul Bentley Continental GT Speed. Noul pachet se numeste Elegance Edition si consta intr-o serie de imbunatatiri ale performantei si modificari estetice.

 
 
Tunerul german a modificat pana acum modele precum Audi R8, Bentley Continental GT SuperSports, Ferrari 430 Scuderia si Lamborghini Gallardo Balboni. Cel mai nou pachet de tuning are in centrul atentiei modelul Bentley Continental GT Speed, cel mai puternic Bentley GT.

Design-ul exterior este caracterizat de fibra de carbon. Acesta este materialul principal din care este formata capota, portbagajul, bara frontala si bara spate. Pachetul exterior este completat de grila cromata, luminile de tip LED si pragurile laterale sportive. Acest pachet aerodinamic este limitat la 150 de exemplare. Interiorul este imbracat in piele si carbon.

Propulsorul standard W12 de 610 CP a primit o crestere a puterii, astfel ca in urma recalibrarii ECU-ului, noului sistem de evacuare si a filtrului de aer sportiv, puterea totala dezvoltata este acum de 695 CP. Anderson Germany nu a oferit informatii cu privire la noul pachet Elegance Edition.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5502 :: 17.87MB