No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Bentley Continental GT

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Noul Bentley Continental GT
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Creată, fabricată și lucrată manual în Marea Britanie, cea de-a treia generație Bentley Continental GT îmbină performanța de top cu luxul artizanal și tehnologia de ultimă generație – o formulă care a dat naștere celui mai rafinat Grand Tourer produs vreodată.

 
 

„Bentley se află în prim-plan în segmentul automobilelor de tip Grand Tourer de lux, de aproape o sută de ani”, spune Wolfgang Dürheimer, Președinte și CEO Bentley Motors. ”Cea de-a treia generație Continental GT reprezintă apogeul realizărilor Bentley în materie de design și inginerie, marcând o nouă etapă în istoria mărcii.”

”Suntem lideri în mobilitatea de lux, iar produsele și serviciile noastre reușesc să redefinească standardele de lux în domeniul auto. Noul Continental GT încapsulează dorința noastră de inovare, celebrează moștenirea mărcii și duce experiența de a deține un Bentley la un nivel fără precedent.”

Sub capota noului Continental GT se află versiunea complet nouă, îmbunătățită, a renumitului motor Bentley biturbo W12 TSI, de 6,0 litri, combinat, pentru prima dată, cu o transmisie cu dublu ambreiaj, în opt viteze, pentru o schimbare a vitezelor mult mai rapidă și mai eficientă.

new_continental_gt_-_13

 

Conceput, dezvoltat și construit în Crewe, motorul W12 TSI este cel mai avansat motor cu 12 cilindri din lume. Configurația unică în ”W” înseamnă că motorul este cu 24% mai scurt decât echivalentul său cu configurație în ”V”, contribuind la distribuția greutății și maximizând spațiul din habitaclu.

Noul sistem de propulsie generează 635 CP și dezvoltă un cuplu de 900 Nm, accelerând noul Continental GT la 100 km/h în doar 3,7 secunde, până la viteza maximă de 333 km/h.

Noul șasiu adaptiv, cu tehnică avansată, utilizează sistemul inteligent Bentley Dynamic Ride pe 48 de volți, pentru a asigura o manevrare excepțională a mașinii și călătorii confortabile, indiferent de condițiile rutiere. Noul sistem sporește confortul pasagerilor și amortizează alunecările laterale la viraje, oferind senzația de precizie la condus, fără niciun efort.

Designul exterior atletic este rezultatul utilizării unor tehnologii revoluționare, caroseria fiind una cu greutate redusă, și totuși solidă. Motorul este poziționat și mai în spate pentru a îmbunătăți distribuția greutății, generând o performanță dinamică, centrată pe conducătorul auto.

new_continental_gt_-_8

 

Păstrând eleganța clasică a celebrului său precedesor, silueta noului Continental este, în același timp, mai sculpturală și mai bine definită, fiind inspirată de designul conceptului electric EXP 10 Speed 6. Caroseria din aluminiu a fost construită cu ajutorul tehnologiei Super Formed – o tehnică de înaltă precizie, care presupune încălzirea aluminiului la 500°C, anterior utilizată la construcția aripilor limuzinelor Bentley. Noul Continental GT este primul automobil de serie din lume cu întreaga caroserie dezvoltată prin această tehnologie.

Profilul noului Continental GT este mai alungit și mai coborât, parțial datorită amplasării roților frontale cu 135 mm mai în față. Partea spate este o schimbare radicală de look, etalând stopuri eliptice, ca o reflexie a gurilor sistemului de evacuare de dedesubt.

Luminile de pe noul Continental GT încorporează cea mai nouă tehnologie Matrix LED, însă designul farurilor principale este cel care frapează, fiind inspirat de muchiile celor mai elegante pahare de cristal. De o claritate impecabilă, acestea captează lumina asemenea unui diamant.

Cu patru locuri și o capacitate extinsă a portbagajului, pentru un caracter practic sporit, interiorul luxos al noului Bentley Continental GT, cu 2+2 locuri, este marcat de detalii rafinate, precum tighelul de tip ”diamant în diamant”.

În afară de pielea naturală, întâlnită la nivelul întregii game Bentley, interiorul noului Continental este înnobilat de furniruri din surse sustenabile, inclusiv de Koa – cel mai nou tip de furnir utilizat de marca britanică – și de accente cromate, finisate manual. Peste 10 metri pătrați de lemn sunt utilizați în interiorul fiecărui exemplar Continental, iar prelucrarea și inserția manuală a placajelor durează nu mai puțin de 9 ore.

new_continental_gt_-_20_01

 

De asemenea, clienții pot alege dintre 15 variante de covorașe de lux, 8 tipuri diferite de furnir, finisat manual, și 15 opțiuni pentru tighelurile de la interior. Pentru exterior, 17 finisaje sunt incluse în paleta standard și până la 70 de opțiuni, în versiunea sa extinsă.

Încă de la lansare, două pachete de tehnologie vor fi disponibile pentru noul model: City Specification, pentru călătorii urbane și Touring Specification, pentru călătorii pe distanțe lungi.

Noul Continental GT demonstrează, de asemenea, o evoluție majoră în modul unic al Bentley de utilizare a tehnologiei. Printre numeroasele inovații se numără un panou de bord avansat, complet digital, construit în jurul conducătorului auto, și sistemul rotativ Bentley Rotating Display. Acesta din urmă, amplasat într-o unitate cu trei fețe, se rotește pentru a dezvălui un ecran tactil impresionant, de 12,3 inch, trei cadrane analogice (unul ce afișează temperatura exterioară, o busolă și un cronometru) sau un placaj elegant de furnir, cu un pattern simetric.

Designul interior al noului Continental GT a fost creat special pentru clientul modern, pasionat de lux, cu o atenție la detalii fără egal, facilitând o acomodare rapidă a conducătorului auto cu automobilul. Habitaclul integrează perfect tehnologia de ultimă oră de la bord și cele mai fine materiale naturale, finisate manual. Rezultatul este un spațiu rafinat, armonizat, conectat și luxos.

Noul Continental GT își va face debutul mondial la IAA Frankfurt Motor Show, între 12 și 24 septembrie 2017.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4156 :: 17.83MB