No SSO cookie

Bentley, Lamborghini si SEAT scad performantele Grupului Volkswagen

voteaza
(0/ 0)
Bentley, Lamborghini si SEAT scad performantele Grupului Volkswagen
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Grupul Volkswagen a inregistrat vanzari record, insa nu toate brandurile, detinute de germani, aduc profitul scontat. Totusi, nu se pot inca face speculatii privind inchiderea companiilor deficitare.

 
 
Grupul Volkswagen se afla pe o pozitie privilegiata, cel putin in ceea ce priveste vanzarile inregistrate in ultima perioada. Insa nu toate sunt pe roze,ca sa zicem asa.

Bentley, Lamborghini si SEAT, toate trei fiind branduri detinute de Grupul Volkswagen, continua sa aiba contraperformante. Chiar si asa, la bilantul sustinut in fata investitorilor, oficialii VW au declarat ca anul 2010 a fost cel mai bun dn istorie, Grupul VW inregistrand vanzari-record de 7,2 milioane unitati si un profit de 7,1 miliarde Euro.


Bentley si-a largit aria de desfacere a produselor proprii, insa, in ciuda acestui fapt, a inregistrat pierderi de 245 milioane Euro, chiar daca vanzarile au crescut, ajungand la 5.117 unitati.


SEAT, subsidiara spaniola a grupului, a punctat o usoara revenire, crescand vanzarile cu 0,8%, insa pierderile companiei sunt cifrate la 311 milioane Euro.


In cazul Lamborghini este insa neclar care sunt pierderile. Vanzarile au scazut cu 14% si au ajuns la o cifra de 1.302 unitati, iar cifra de afaceri a scazut cu 10 milioane Euro si au ajuns la 271 milioane.


CEO Martin Winterkorn ramane optimist si afirma ca Grupul Volkswagen se poate baza oricand pe marcile Audi, VW si Skoda, de unde vin de fapt vanzarile solide si implicit veniturile. Si in privinta celor trei marci deficitare, Winterkorn a ramas optimist.
 

Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2668 :: 18.68MB