BCR Leasing Rally Team incepe noul sezon competitional constienta de dificultatea raliului de la Brasov, de competitia puternica pe care o va avea de infruntat, dar este increzatoare in experienta membrilor echipei si in capacitatea acestora de a gestiona o asemenea etapa.
„Desi ne asteapta un raliu dificil, ne propunem sa câstigam atât la echipe, cât si la clasele la care pilotii nostri concureaza. Vali Porcisteanu are nevoie de un plus de sansa pentru clasarea pe primul loc la Clasa 2 - rezultat foarte dificil de obtinut, dar nu imposibil – conditii in care un loc secund la clasa ar fi un rezultat foarte bun.”– Alexandru Pitigoi, Director General Colina Motorsport
„Suntem nerabdatori sa luam startul la Brasov! Nu este doar prima etapa a Campionatului National de Raliuri 2013, ci si un raliu care ne trezeste amintiri deosebit de placute. Desi nu suntem localnici, ni s-a spus de multe ori ca acesta ar trebui sa fie raliul nostru de casa. Vom face tot ce putem pentru a câstiga cursele la care luam startul si vom avea aceeasi determinare pe care o cunosc deja toti fanii si adversarii nostri.” - a declarat Vali Porcisteanu
Edwin Keleti este nerabdator sa inceapa competitia, de la care asteapta rezultate remarcabile: „Dupa un prea lung intersezon, incepe show-ul! Raliul Tess se anunta, ca de obicei, o etapa dificila si plina de neprevazut, ca de altfel intregul sezon. Presimt ca 2013 va fi un an foarte combatut, insa fiind lung, roadele se vor culege doar la sfârsit! Va conta si viteza si pregatirea tehnica, dar si strategia! La Brasov vom fi mai strategici, insa de la Timisoara vom forta!”
Competitia se va disputa pe 10 probe speciale (8 diferite), cu o distanta de 140,29 km, distanta totala a raliului fiind de 442,33 km. Startul etapei este programat vineri la ora 14.00, iar startul pe prima proba speciala, Pârâul Rece 1, in lungime de 14,86 km fiind dat la 14.47. In prima zi vor fi parcurse patru probe speciale, cu o distanta de 38,15 km, iar a doua zi sase probe speciale, in lungime de 102,14 km.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!