No SSO cookie

Bate vantul la inmatriculari auto

voteaza
(0/ 0)
Bate vantul la inmatriculari auto
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Inmatricularile din Europa in ianuarie, cele mai mici din ultimii 20 de ani

 
 
Inmatricularile de masini noi in Europa au avut un declin de 27% in luna ianuarie, comparativ cu ianuarie 2008, toate pietele fiind pe minus, cu scaderi intre 5,3% si 88,1%, potrivit Asociatiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

In luna ianuarie au fost inregistrate pe piata europeana 958.500 de unitati, fiind cel mai mic nivel din ultimii 20 de ani.
 
Potrivit ACEA, in Romania inmatricularile de masini noi au scazut cu 53,2%, la 13.813 unitati.

Cel mai mare declin in ianuarie la inregistrarile de masini noi a fost in Islanda cu 88,1% la 170 unitati, urmata de Letonia cu 77,5% la 494 unitati, Lituania cu 67,3% la 744 unitati, Irlanda cu 66,5% la 15.929 unitati, Estonia cu 61,6% la 952 unitati.

Pietele mari din Europa, Franta a scazut cu 7,9% la 149.372 masini noi inregistrate in ianuarie, Germania a avut un declin de 14,2% la 189.385 unitati, Italia a coborat cu 32,6% la 157.418 masini noi, iar Spania a scazut cu 41,6% la 59.385 unitati.

Inmaticularile Dacia in Europa au scazut in ianuarie cu 33% la 10.165 unitati, pierzand din cota de piata de la 1,2% in ianuarie 2008 la 1,1% in ianuarie 2009.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1962 :: 17.86MB