No SSO cookie

AVAS nu va rezilia contractul ARO

voteaza
(0/ 0)
AVAS nu va rezilia contractul ARO
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Preşedintele AVAS, Mircea Ursache, a declarat, după finalizarea controlului pe tema respectării contractului de privatizare pe care AVAS l-a efectuat la ARO, că nu acceptă rezilierea contractului cu investitorul John Perez şi, totodată, exclude ideea că o societate privatizată să revină în proprietatea statului.

 
 
"Ca şi în cazul Nitramonia, am ales întâi varianta negocierilor şi acolo unde pot încheia acte adiţionale care să repare unele erori din privatizare, să o aşez pe un făgaş economic care să permită societăţii să îşi continue activitatea (... ), o voi face", a spus Ursache. "În cazul în care nu ajung la o înţelegere şi nu sunt respectate flagrant condiţiile contractuale, atunci voi merge pe reziliere, şi pentru mine aceasta înseamnă lichidare voluntară, pentru că niciodată nu voi accepta ca o societate privatizată să se mai întoarca în portofoliul statului", a adăugat şeful AVAS. El spune că presa a omis faptul că investitorul şi-a asumat angajamente de 27 milioane de dolari şi dă asigurări că toate întrebările pe tema privatizării ARO îşi vor găsi răspunsurile. "Fac precizarea însă că de aici şi până la reziliere este un drum foarte lung. Nu sunt adeptul rezilierilor automate."

 

Cuvinte cheie:
Aro |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2027 :: 17.84MB