No SSO cookie

Avanpremiera Raliului Bulgariei, etapa a 7-a din WRC

voteaza
(0/ 0)
Avanpremiera Raliului Bulgariei, etapa a 7-a din WRC
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In acest weekend, vecinii de la sud de Dunare, bulgarii, vor gazdui o etapa din Campionatul Mondial de Raliuri.

 
 
Dupa ce in prima parte a sezonul s-a mers exclusiv pe macadam, in partea a doua Campionatul Mondial de Raliuri FIA revine pe asfalt. Raliul Bulgariei este o noua provocare pentru Citroen Total World Rally Team pentru ca aceasta etapa a fost inclusa in premiera in calendarul WRC. Sebastien Loeb si Daniel Elena, lideri in clasamentul general al pilotilor, sunt pregatiti sa obtina cel de-al patrulea succes din acest sezon, dar pentru aceasta vor trebui sa-i invinga pe colegii lor de echipa Dani Sordo si Marc Marti, care au fost intotdeauna foarte rapizi pe o astfel de suprafata.


Raliul Bulgariei, una dintre cele mai importante etape din Campionatul European de Raliuri, a fost inclusa, anul acesta, in Campionatul Mondial. Citroen a castigat deja acest raliu, cu zece ani in urma, cand Bruno Thiry a triumfat intr-un Xsara Kit-Car. Pentru echipajele Loeb / Elena si Sordo / Marti acest raliu va fi o provocare complet noua. “E destul de greu sa stiu la ce sa ma astept, pentru ca toti cei care mi-au spus cate ceva despre acest raliu, mi-au spus lucruri diferite”, spune amuzat Dani Sordo. “Fara sa anticipam prea mult, pot spune ca probele sunt late si rapide cu o suprafata care nu este peste tot in cele mai bune conditii. Dar nu imi fac nicio problema pentru ca echipa cunoaste masina atat de bine incat sunt sigur ca vom gasi cele mai bune setari pentru conditiile din Bulgaria.”
 

Cartierul general al Raliului Bulgariei este amplasat in Borovets, cea mai veche statiune de schi din aceasta tara, iar probele se vor desfasura pe drumurile de munte adiacente. In program sunt prevazute 14 probe speciale, iar parcul de service va fi amplasat pe aerodromul Dolna Banya. 
 

Sebastien Loeb, care nu a mai fost invins intr-un raliu desfasurat 100% pe asfalt din 2005, pleaca in acest raliu din postura de favorit: “Este adevarat ca am avut mereu succes pe asfalt. Acum sunt in aceeasi situatie ca si Dani. Am primit unele informatii despre probe, dar sincer nu-mi bat prea mult capul cu acest lucru pentru ca aceasta nu schimba cu nimic pregatirea noastra. Vom vedea in timpul recunoasterilor exact cum este traseul si vom adapta setarile in functie de ceea ce vom observa.”

Pentru cele doua echipaje Citroen Total World Rally Team obiectivul este acelasi - sa se lupte pentru victorie si sa adune maximum de puncte atat in clasamentul pilotilor cat si in cel al constructorilor. Loeb, cu trei victorii in acest sezon, doua clasari pe locul secund, si o clasare pe trei, are un avans confortabil, de 38 puncte fata de Sebastien Ogier, in clasamentul general al pilotilor. Dani Sordo, care a avut un inceput de sezon mai dificil, ocupa pozitia a sasea. In clasamentul constructorilor, Citroën se afla pe prima pozitie cu un avans de 26 de puncte fata de urmatorul rival.

Culorile echipei Citroen Junior vor fi reprezentate, la Raliul Bulgariei, de echipajele Sebastien Ogier / Julien Ingrassia si Kimi Raikkonen / Kaj Lindstrom.


Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2392 :: 22.2MB