No SSO cookie

Autostrada Soarelui

voteaza
(0/ 0)
Autostrada Soarelui
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Autostrada Soarelui va fi amanata inca patru ani?

 
 
Autostrada soarelui se va termina cel mai probabil in 2015, dupa cum reiese din proiectul de buget pe 2009. Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI) va aloca 1,52 miliarde lei pana in 2015, din care, in acest an, 114,87 milioane lei. Anul trecut, oficialii Ministerului Transporturilor anuntasera ca finalizarea portiunii de 52 kilometri din autostrada va avea loc in 2011, costurile fiind estimate la 354 milioane euro.
MTI va plati in acest an companiei Bechtel, constructorul Autostrazii Brasov-Bors, 2,76 miliarde lei (690 milioane euro), de la bugetul de stat, dintr-un total de 10 miliarde lei ramas de achitat pana in 2012, termenul initial de finalizare a investitiei.
Pana la sfarsitul lui 2008, institutia a achitat 2,74 miliarde lei, din care anul trecut a platit 1,1 miliarde de lei. Valoarea de 10 miliarde lei ramasa de achitat este esalonata anual – 2,31 miliarde lei anul viitor, 4,16 miliarde lei in 2011 si 763,77 milioane lei in 2012. Bechtel a primit contractul pentru Autostrada Transilvania in 2004, valoarea acordului initial fiind de 2,2 miliarde euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Mai bine ar scoate camioanele de pe sosele intai,ca fac degeaba autostrazi

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2371 :: 17.86MB