No SSO cookie

Autostrada Bucuresti - Constanta a adus contracte de 80 de milioane de euro

voteaza
(0/ 0)
Autostrada Bucuresti - Constanta a adus contracte de 80 de milioane de euro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Comisia Europeană şi Ministerul Transporturilor, Constructiilor şi Turismului au iniţiat două noi contracte pentru sectoarele 4 şi 5 ale autostrăzii Bucureşti-Constanta, finantaţe prin programul ISPA, cu o valoare cumulată de peste 80 milioane euro.

 
 
[poza1s]În urma acestei investiţii, condiţiile de trafic pe acest sector, situat pe ramura de sud a coridorului Pan European nr. IV, se vor îmbunătăţi radical. Contractul pentru construcţia sectorului 4 de autostradă cu o lungime de 36 km (Drajna - Feteşti) a fost adjudecat, în urma unei licitaţii internaţionale, de consorţiul Astaldi - Max Bogl - CCCF, pentru suma de 54,4 milioane euro. Acelasi consorţiu a obţinut şi contractul pentru reabilitarea sectorul 5 de autostradă cu o lungime de 17 km (Feteşti - Cernavodă), care are o valoare de 26,4 milioane euro. Lucrările vor conduce la prevenirea apariţiei ambuteiajelor în trafic şi vor permite creşterea vitezei legale până la 120 km/h. Alte măsuri speciale pentru sigranţa circulaţiei vor consta în montarea parapeţilor metalici pe zona mediană şi la marginea platformei, semnalizări şi marcaje rutiere şi gard de-a lungul autostrăzii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2463 :: 22.17MB