No SSO cookie

Automobil Clubul Roman

voteaza
(0/ 0)
Automobil Clubul Roman
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobil Clubul Roman isi manifesta indignarea fata de proiectul Ordonantei de Urgenta a Guvernului, de pe site-ul Ministerului Economiei si Finantelor, si declara urmatoarele:

 
 



- Explicatiile neconvingatoare date la sediul Guvernului in data de 27.01.2008 au la baza un proiect de act normativ care nu face altceva decat sa induca in eroare contribuabilul roman.
- Principiile care au stat la baza acestui act normativ sunt diametral opuse celor care au stat la baza art.214.1-214.3 din Codul Fiscal.
- Ordonanta de Urgenta urmeaza a fi aplicata incepand cu 1 iulie 2008, data pana la care reprezentantul Guvernului a declarat ca se va percepe taxa conform actualelor reglementari.
- In prezent pe rolul instantelor se afla deja actiuni de recuperare, existand totodata si hotarari judecatoresti din care reiese ca perceperea acesteia este ilegala.
- Cu toate acestea, Guvernul se incapataneaza s-o incaseze in continuare pana la 1 iulie 2008 fara a evalua cine va achita
si din ce fonduri, restituirea taxei impreuna cu dobanzile si cheltuielile de judecata care sunt posibile a fi acordate de catre instantele judecatoresti.
- Pana la 1 iulie 2008 prin incasarea actualei taxe sunt in continuare favorizati producatorii si importatorii de autoturisme, deoarece din proiectul de Ordonanta rezulta ca taxele pentru autoturismele noi vor fi de doua-trei ori mai mari, ceea ce probabil va determina o crestere majora a vanzarilor de autoturisme noi in primul semestru al anului 2008.
- In Romania se comercializeaza pe baza normelor Guvernului automobile corespunzatoare cerintelor de poluare Euro 4, iar aceste norme reprezinta cel mai ridicat grad de depoluare existent in prezent. Ne intrebam in numele automobilistilor daca a fost achizitionat un autoturism Euro 4, deci cel mai nepoluant, cu ce drept Statul va percepe o taxa de mediu, platita cu anticipatie pentru eventualitatea in care respectivul bun va fi in functiune 15 ani.
- Fata de aceste balbaieli ale Guvernului, Automobil Clubul Roman este silit sa constate ca actualei taxe i s-a cautat o noua denumire pentru a ascunde un management bugetar defectuos si neprofesionist.
- Actuala taxa de mediu ne aduce aminte de "taxa pe fum".
- Automobil Clubul Roman declara ca va face front comun cu toti cetatenii onesti ai Romaniei care doresc sa traiasca intr-o tara membra a UE, dar fara agresiuni fiscale consecinte ale aderarii.
- Daca la 1 ianuarie 2007 Romania nu avea o asemenea taxa, reiese ca aderarea la UE a adus automobilisilor noi biruri, atunci aderarea Romaniei reprezinta un regres.
- Fata de aceste perceptii consideram Guvernul Romaniei responsabil deoarece induce in constiinta a peste 6 milioane de cetateni ideea ca aderarea inseamna impozite si taxe marite si discriminatorii.

Solicitam Guvernului Romaniei sa determine masuri pentru anularea taxei de prima inmatriculare
si neaprobarea Ordonantei de Urgenta privind taxa de poluare pentru autovehicule.
Automobil Clubul Roman in numele celor peste 6 milioane de posesori de permise de conducere
si peste 4 milioane de posesori de automibile - toti alegatori - solicita interventia Parlamentului Romaniei pentru anularea taxelor auto introduse dupa aderarea la Uniunea Europeana.

Nota: Automobil Clubul Roman prin Comisia Juridica va consilia toti doritorii de a-si recupera taxa ilegala de prima inmatriculare.

 

Cuvinte cheie:
ACR |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2036 :: 22.17MB