No SSO cookie

Automobil Clubul Roman

voteaza
(0/ 0)
Automobil Clubul Roman
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Automobil Clubul Roman isi manifesta indignarea fata de proiectul Ordonantei de Urgenta a Guvernului, de pe site-ul Ministerului Economiei si Finantelor, si declara urmatoarele:

 
 



- Explicatiile neconvingatoare date la sediul Guvernului in data de 27.01.2008 au la baza un proiect de act normativ care nu face altceva decat sa induca in eroare contribuabilul roman.
- Principiile care au stat la baza acestui act normativ sunt diametral opuse celor care au stat la baza art.214.1-214.3 din Codul Fiscal.
- Ordonanta de Urgenta urmeaza a fi aplicata incepand cu 1 iulie 2008, data pana la care reprezentantul Guvernului a declarat ca se va percepe taxa conform actualelor reglementari.
- In prezent pe rolul instantelor se afla deja actiuni de recuperare, existand totodata si hotarari judecatoresti din care reiese ca perceperea acesteia este ilegala.
- Cu toate acestea, Guvernul se incapataneaza s-o incaseze in continuare pana la 1 iulie 2008 fara a evalua cine va achita
si din ce fonduri, restituirea taxei impreuna cu dobanzile si cheltuielile de judecata care sunt posibile a fi acordate de catre instantele judecatoresti.
- Pana la 1 iulie 2008 prin incasarea actualei taxe sunt in continuare favorizati producatorii si importatorii de autoturisme, deoarece din proiectul de Ordonanta rezulta ca taxele pentru autoturismele noi vor fi de doua-trei ori mai mari, ceea ce probabil va determina o crestere majora a vanzarilor de autoturisme noi in primul semestru al anului 2008.
- In Romania se comercializeaza pe baza normelor Guvernului automobile corespunzatoare cerintelor de poluare Euro 4, iar aceste norme reprezinta cel mai ridicat grad de depoluare existent in prezent. Ne intrebam in numele automobilistilor daca a fost achizitionat un autoturism Euro 4, deci cel mai nepoluant, cu ce drept Statul va percepe o taxa de mediu, platita cu anticipatie pentru eventualitatea in care respectivul bun va fi in functiune 15 ani.
- Fata de aceste balbaieli ale Guvernului, Automobil Clubul Roman este silit sa constate ca actualei taxe i s-a cautat o noua denumire pentru a ascunde un management bugetar defectuos si neprofesionist.
- Actuala taxa de mediu ne aduce aminte de "taxa pe fum".
- Automobil Clubul Roman declara ca va face front comun cu toti cetatenii onesti ai Romaniei care doresc sa traiasca intr-o tara membra a UE, dar fara agresiuni fiscale consecinte ale aderarii.
- Daca la 1 ianuarie 2007 Romania nu avea o asemenea taxa, reiese ca aderarea la UE a adus automobilisilor noi biruri, atunci aderarea Romaniei reprezinta un regres.
- Fata de aceste perceptii consideram Guvernul Romaniei responsabil deoarece induce in constiinta a peste 6 milioane de cetateni ideea ca aderarea inseamna impozite si taxe marite si discriminatorii.

Solicitam Guvernului Romaniei sa determine masuri pentru anularea taxei de prima inmatriculare
si neaprobarea Ordonantei de Urgenta privind taxa de poluare pentru autovehicule.
Automobil Clubul Roman in numele celor peste 6 milioane de posesori de permise de conducere
si peste 4 milioane de posesori de automibile - toti alegatori - solicita interventia Parlamentului Romaniei pentru anularea taxelor auto introduse dupa aderarea la Uniunea Europeana.

Nota: Automobil Clubul Roman prin Comisia Juridica va consilia toti doritorii de a-si recupera taxa ilegala de prima inmatriculare.

 

Cuvinte cheie:
ACR |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1582 :: 22.16MB