No SSO cookie

AutoItalia isi extinde activitatea in Iasi

voteaza
(0/ 0)
AutoItalia isi extinde activitatea in Iasi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Auto Padova dubleaza la Iasi capacitatea Romil Group de comercializare si asigurare de reparatii pentru modelele din gama Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Lancia, Iveco si Ssang Young.

 
 

La doar cateva ore de la inaugurarea centrului Auto Tivoli din Focsani, pe 30 iunie a fost taiata panglica de deschidere a unui alt complex din lantul Auto Italia, numit dupa acelasi model: Auto Padova. De aceasta data este vorba de extinderea si relocarea unui partener mai vechi al italienilor din Iasi, compania Romil Group, care a investit peste 5 milioane de euro in dezvoltarea unui centru comercial integrat de vanzari si servicii aliniat la standardele europene ale retelei.

 

Noul complex este situat in raza comunei Letcani, cu putin inainte de intrarea in municipiul Iasi pe drumul dinspre Bucuresti. Auto Padova cuprinde un showroom de 1000 mp, service-uri independente pentru Fiat-Alfa Romeo-Lancia, Iveco si Ssang Yong, precum si noul sediu de birouri al concesionarului.


Parteneriatul dintre Romil Group si Auto Italia dateaza din 1997 iar din 1994 compania ieseana este dealer autorizat Iveco SpA. Aceasta relatie a fost incununata anul trecut, cand concesionarul local a fost premiat ca fiind cel mai apreciat service Iveco din Romania.

 

Catalin Dinu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7056 :: 18.69MB