No SSO cookie

Auris. Noua Toyota, acum si in Romania

voteaza
(0/ 0)
Auris. Noua Toyota, acum si in Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Toyota a lansat ieri pe piata romaneasca modelul Auris, noua Toyota doreste sa satisfaca noi standarde si noi cerinte ale consumatorilor din segmentul strategic al hatchback-urilor de familie, din Europa si Romania.

 
 

1.jpg
“Segmentul C este cel de-al doilea ca marime pe piata auto europeana si romaneasca, un segment foarte stabil si important pentru toti producatorii de masini. Suntem convinsi ca Auris se va impune in aceasta categorie, pentru ca aduce o perspectiva inovatoare si foarte fresh asupra a ceea ce ar trebui sa fie un hatchback compact” a declarat Mihai Bordeanu, Director de Marketing Toyota Romania.

Datorita designului special creat pentru Europa si performantelor sale excelente, noua Toyota satisface nevoile in schimbare ale consumatorilor segmentului C, oferind in acelasi timp valorile traditionale ale unei masini Toyota: calitate superioara, fiabilitate si placerea de a conduce.

 

2.jpg
Designul Auris a fost creat la centrul de design Toyota din Europa - ED2, in armonie cu noua filosofie de design promovata de Toyota, intitulata “claritate vibranta”. Atributele de baza ale acestei filosofii sunt viziunea si dinamismul, concretizate intr-o abordare rationala si practica.

Auris, noua Toyota, a fost creata pornind de la sofer, dinspre interior spre exterior, calitatea sa superioara si interiorul inovativ aducandu-l pe acesta si pe pasageri in armonie cu masina. Consola centrala inaltata reprezinta o declaratie de curaj si de personalitate care simbolizeaza si contribuie la alura sportiva a masinii. In acelasi timp, interiorul este si elegant si practic, datorita
3.jpg
schimbatorului de viteza si a celorlalte elemente de control dispuse la o inaltime ergonomica perfecta.

 

La exterior, Auris afiseaza o silueta puternica si dinamica si un comportament indraznet.

Spatiul interior este maximizat datorita abordarii dinspre interior spre exterior, oferind pasagerilor din spate o podea lata si ferestre laterale la o inaltime mai mare. Construita pe o platforma cu totul noua, Auris are o lungime totala de 4.220 m si un ampatament de 2.600, ceea ce confera automobilului o stabilitate excelenta si confort maxim pentru pasageri.

4.jpg
Inaltimea de 1.515 m si latimea de 1.760 m contribuie de asemenea la crearea unui interior spatios si stabil si la o alura sportiva in exterior.

Gama de modele Auris va acoperi intreaga paleta de cerere din segmentul C. Auris va fi disponibila in varianta cu 5 usi, cu propulsoare pe benzina si motorina, ce indeplinesc normele Euro IV: doua modele pe benzina de 1.4 VVT-i ai 1.6 Dual VVT, si doua pe motorina: 1.4 D-4D si 2.0 D-4D.

 Noul propulsor pe motorina de 1.6 litri beneficiaza de un sistem dual VVT-i, asigurand un proces de combustie eficient si o putere imbunatatita.

Noua Toyota ofera o gama larga de cutii de viteza, noutatea fiind o cutie cu transmisie manuala cu sase viteze pentru motorul 2.0 D-4D. Un nou sistem MultiMode va fi disponibil pentru 1.4D – 4D si 1.6 Dual VVT-i.

Auris a primit punctajul maxim de cinci stele in cadrul testelor Euro-NCAP. O mare contributie la acest rezultat a avut si designul refacut al structurii frontale, care a adus un rezultat bun la capitolul protectie pietoni.

Prezentata in premiera in ianuarie 2007 la Barcelona, noua Toyota este disponibila spre vanzare pe pietele europene si in Romania incepand cu aceasta luna, alaturandu-se modelelor de succes Yaris, Corolla si Avensis.

Auris este conceputa si fabricata in Europa, asa cum promite strategia de localizare a Toyota, aceea de a “construi masini aproape de locul unde sunt vandute”. Toate fabricile Toyota din Europa opereaza la aceleasi standarde de calitate internationale, sub umbrela globala “Made by Toyota”.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1500 :: 22.1MB