No SSO cookie

Audi va lansa transmisia cu opt rapoarte si pe modelele A4, A5 si Q5

voteaza
(0/ 0)
Audi va lansa transmisia cu opt rapoarte si pe modelele A4, A5 si Q5
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi va lansa incepand cu aceasta toamna transmisia cu opt rapoarte si pe modelele A4, A5 si Q5.

 
 
Primele modele care se bucura de noua transmisie automata cu 8 rapoarte sunt noul Audi A8 si noul Audi Q7 facelift. Dintr-un comunicat intern rezulta ca Audi va lansa noua transmisie cu opt rapoarte si pe modelele Audi A4, Audi A5 si Audi Q7. Germanii spera ca 70% dintre vanzarile Audi din SUA sa fie modele dotate cu noua transmisie automata.

Modelele Audi A4 care vor primi noua transmisie automata cu opt rapoarte sunt Audi A4 2.0 TFSI sedan si Avant (combi). Modelele Audi A5 care vor fi dotate cu noua transmisie sunt cel coupe si cabriolet, modele dotate cu propulsorul de 2.0 litri TFSI. Transmisia manuala cu sase rapoarte va fi disponibila doar pe modelul coupe.

Audi Q7 facelift
va primi transmisia automata pe noile modele dotate cu propulsorul V6 de 3.0 litri TFSI. Propulsorul 3.0 TFSI este disponibil in doua versiuni:
  •  versiunea de baza care va inlocui propulsorul de 3.6 litri TFSI si care dezvolta 272 CP, cuplu de 400 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 7.9 secunde, iar viteza maxima este de 222 km/h sau 225 km/h in cazul folosirii suspensiei pe aer
  • cea mai puternica versiune va inlocui vechiul propulsor V8 de 4.2 litri TFSI si dezvolta 333 CP si cuplu de 440 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h dureaza 6.9 secunde, iar viteza maxima este de 245 km/h.
Audi a declarat ca ambele propulsoare ofera un consum de 10.7 litri/100 km in ciclcul combinat. Noile propulsoare sunt mai eficiente cu 16% fata de cele pe care le inlocuiesc.


Pentru cei care opteaza pentru optiunea diesel, Audi va oferi noua transmisie si pentru noul propulsor 3.0 TDI. Acesta este mai usor cu 20 kg fata de vechiul propulsor. Noul propulsor dezvolta o putere de 240 CP si cuplu de 550 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h dureaza 7.9 secunde, iar viteza maxima este de 215 km/h. Noul propulsor ofera un consum de doar 7.4 litri/100 km, cu 1.7 litri mai putin decat vechiul propulsor.

Audi ofera si o versiune Clean Diesel al propulsorului de 3.0 litri TDI. Acesta este conform normele Euro 6. Emisiile reduse din pacate inseamna ca noul propulsor Clean Diesel consuma cu 1 litru mai mult decat versiunea 3.0 TDI standard si este mai incet cu 0.2 secunde.


Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1568 :: 17.79MB