No SSO cookie

Audi TTS si TT TDI - Revigorarea liniei

voteaza
(0/ 0)
Audi TTS si TT TDI -  Revigorarea liniei
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a hotarat sa diversifice gama atat de popularului TT cu doua noi modele: TTS si TT TDI, ambele masini reprezentand o binevenita diversificare.

 
 
TTS-ul va fi un TT clasic ce se va bucura de o crestere a puterii, inginerii "storcand" din acelasi motor de 2.0L TFSI 272CP si 258nM. Astfel masina va accelera de la 0 la 100km/h in 5.2s. Modelul va fi disponibil in doua variante, Coupe si decapotabila, si va putea fi echipata cu o cutie de viteze manuala in 6 trepte sau cu una automatica S tronic. Atunci cand va ajunge in showroomuri va costa 44900euro versiunea Coupe si 47750euro cea Roadster. Cel de-al doilea model e ceva mai interesant fiind primul TT propulsat de un motor diesel din istoria marcii. Desi nu atat de rapid ca TTS-ul acesta recupereaza prin economia de combustibil. In ceea ce priveste performantele motorul de 2.0L va dezvolta 170CP si 258nM avand o acceleratie 0-100km/h in 7.5s. Ceea ce e mai impresionant la acest model e consumul de combustibil de doar 44mpg. La fel ca TTS, si TT Tdi va putea fi cumparat in versiunile Coupe sau Roadster. Pretul masinii va incepe de la 34,850euro versiunea Coupe si 35900euro versiunea Roadster. Cele doua modele nu pot fi decat binevenite acoperind probabil nisele care nu au fost satisfacute de vechiul TT si crescand astfel vanzarile marcii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6767 :: 22.19MB