Audi si BMW vor renunta in perioada urmatoare la motorizarile V10, urmand sa se axeze pe motoarele V8 turbo. Reducerea cilindreelor este o prima masura menita sa dea o nota ecologica chiar si modelelor sport din gama celor doi producatori.
Astfel, viitoarele model R8 si RS6 vor fi dotate cu motoare V8, in timp ce greii de la BMW, M5 si M6 vor fi propulsati de unitati turbo V8 in loc de V10. Daca in prezent R8 se comercializeaza in doua versiuni, una V8 si un a V10, in anii urmatori vor fi disponibile doua versiuni pe baza unitatii de motorizare V8, una natural aspirata si una supraalimentata.
Cei doi rivali germani, Audi si BMW, nu sunt singurii producatori care vor renunta la motorizarile de top, Mercedes urmand sa scoata din productie celebrul V12.
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!