No SSO cookie

Audi RS8 - O motorizare feroce

voteaza
(0/ 0)
Audi RS8 - O motorizare feroce
Noutati-auto · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu 110CP in plus, suspensii, roti, cauciucuri si frane mai performante Audi RS8 se situeaza de acum pe taramul supermasinilor.

 
 
Desi constructia automobilului propulsat de motorul V10 cu 530CP e definitivata, lansarea acestuia a fost amananta pana in 2009 deoarece cererea pentru actualul R8 e foarte mare. Astfel ca nu credem zvonurile potrivit carora V10-le a venit ca un raspuns pentru Lamborghini Gallardo, in masura in care Audi se adreseaza altui segment avand mai mult spatiu interior si un pret diferit. Noul V10 e primul dintr-o serie de noi-veniti in gama R8. Urmatorul model va fi un roadster V8 urmat de un roadster V10. Din motive ergonomice roadsterul va avea un plafon softtop similar celor folosite la Lamborghini Gallardo si Ferrari F430. Inginerii au luat in considerare si instalarea unui motor 4.2L V8 diesel dar se pare ca acesta nu genereaza puterea necesara. Sa deschida acest motor o noua era in ceea ce priveste supermasinile Audi? Se prea poate deoarece performantele oferite de el sunt "criminale".

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (6)

scris de Anonim

degeaba iti da tie masina ca nai bani so intretiii

scris de Anonim

ce tari sun masinile audi :-)

scris de Anonim

da sunt tari ;-)

scris de Anonim

ce super sunt masinile imi plac :ohh:

scris de Anonim

%-P deci ce masini super.... mama mama... :cheese: :-)

scris de Anonim

super masina nun mio faceti mie cadou ;-P

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3744 :: 22.19MB