No SSO cookie

Audi RS5 are doar 422 CP!

voteaza
(0/ 0)
Audi RS5 are doar 422 CP!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jurnalistii francezi de la Motorsport au declarat ca cifrele oficiale furnizate de Audi cu privire la noul RS5 sunt eronate, se pare ca puternicul coupe nu dezvolta puterea declarata.

 
 
Modelul Audi RS5 are o masa totala de 1.800 kg si este dotat cu un propulsor V8 de 4.2 litri. Acesta dezvolta o putere oficiala de 450 CP si cuplu de 430 Nm. Tractiunea este una integrala quattro cu un raport de 40:60, acesta favorizand rotile din spate. Transmisia este una noua cu dublu ambreiaj si cu sapte rapoarte. Audi a declarat ca accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 4.6 secunde.

Audi a declarat ca noul RS5 dezvolta 450 CP la 8.250 rpm, dar jurnalistii francezi au supus coupe-ul german unei serii de teste, iar rezultatul este impresionant. Se pare ca in realitate dezvolta doar 422 CP, ceea ce-l plaseaza mai aproape de rivalul BMW M3, acesta dezvoltand 420 CP si 400 Nm.

Francezii au comparat Audi-ul RS5 cu noul Nissan GT-R, cel din urma insa dezvolta mai mult decat cifrele oficiale. Nissan a declarat ca dezvolta 485 CP, dar testele indica o putere maxima de 505 CP. Acest lucru se datoreaza faptului ca fiecare propulsor este unicat, japonezii recunoscand ca puterea poate diferi de la un exemplar la altul.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1968 :: 22.19MB