Daca e sa ne luam dupa comunicatul de presa al companiei, R8 HBE este un “OZN pentru sosea”, avand un kit de caroserie din fibra de carbon, un spoiler frontal sport si un difuser agresiv in partea din spate, alaturi de o aripa deportanta masiva.
Suprafetele de sticla si stopurile sunt negre, etrierele sunt vopsite in portocaliu iar jantele de aliaj de 19 inch au accente de fibra de carbon. In sfarsit, masina este vopsita intr-o culoare exclusiva ce a fost denumita - si asta nici nu este o surpriza - Hyper Black.
In interior, tema fibrei de carbon continua, materialul ultrausor fiind aplicat cam pe peste tot: pe levierul franei de mana, pe panourile interioare ale portierelor, pe consola centrala si pe volan. Scaunele au tapiterie din piele Alcantara, cu accente portocalii.
Pentru a oferi totusi si un pic de performanta in plus, tunerul a instalat un filtru de aer high-flow, un ECU revizuit si un sistem sport de evacuare a gazelor de esapament. Datorita acestor lucruri, motorul V10 de 5,2 litri produce acum 581 CP, adica o crestere de 63 CP peste performantele standard.
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!