No SSO cookie

Audi R8 e-tron participa la Silvretta E-Auto Rally Montafon 2010

voteaza
(0/ 0)
Audi R8 e-tron participa la Silvretta E-Auto Rally Montafon 2010
Noutati-auto · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a inscris modelul R8 electric intr-o cursa din Austria pentru a dovedi performantele sistemului e-tron.

 
 
Audi a inscris modelul Audi R8 e-tron intr-o cursa de 167.5 km destinata masinilor electrice. Cursa are loc in Vorarlberg, Austria. Masina va fi pilotata de catre un pilot Audi si seful de dezvoltare tehnica, Michael Dick.

Modelul Audi R8 e-tron este propulsat de patru motoare electrice, fiecare motor pune in miscare o roata, rezultand astfel tractiune integrala permananenta. Puterea totala dezvoltata de cele patru motoare electrice este de 313 CP si cuplu maxim de 4.500 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 4.8 secunde, iar viteza maxima este de 200 km/h. Cuplul enorm este un efect al folosirii motoarelor electrice, acestea ofera putere si cuplu maxim inca din prima secunda.

Deocamdata nu se stie autonomia oficiala a modelului Audi R8 e-tron, dar Audi a declarat in trecut ca tehnologia e-tron are o autonomie de aproximativ 250 km, iar o incarcare completa are loc in aprox sase ore. Pentru a creste eficienta, modelul R8 e-tron este dotat si cu tehnologie de recuperare a energiei prin franare. Cei de la Audi au declarat ca tehnologia e-tron a fost folosita cu succes si la Les Mans.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

taree ideea

scris de Anonim

imi pace idea lor este foarte "eco" da ce face cu un cuplu asa de mare

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7988 :: 22.2MB