No SSO cookie

Audi Q7 - "Locomotiva" pe sosea

voteaza
(0/ 0)
Audi Q7 -
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul Audi Q7 isi croieste "furtunos" drum in topurile celor mai exotice SUV-uri, atragand atat aplauze cat si invidie in drumul sau...

 
 
Ruda indepartata a Volkswagen Touareg si Porsche Cayenne, Audi Q7 se bucura, printre altele, de o lungime mai mare acomodand trei randuri de scaune. Prin aceasta marire Q7 a devenit chiar mai greu decat suratele sale, care nici ele nu erau foarte suple, aducand totusi si un plus de spatiu interior. Audi Q7 este caracterizat ca fiind un SUV premium incrustat cu diferite elemente de inalta tehnologie si lux. Anul 2008 aduce pentru masina chiar mai multe "bunatati" cum ar fi jantele de aliaj de 18inch sau suportul pentru 6 cd-uri. Sistemul de tractiune 4x4 Quattro ramane standard pentru toate modelele Q7. Cumparatorii pot inca alege intre motoare V6 sau V8 iar motorul V8 4.2l Premmium poate fi acompaniat de suspensii hidraulice adaptative care sa imbunatateasca manevrabilitatea si confortul. Conducand-o pe distante mari am ramas impresionati de aceasta masina care ne-a incantat cu interiorul ei foarte bine lucrat si usurinta de a fi condusa. Cel mai mare model al companiei Audi este ideal pentru un vehicul de familie folosit pentru drumuri zilnice si calatorii de vancata. Elemente de caroserie, nivele de echipare si optiuni Exista pentru aceasta masina 3 variante de motorizare: 3.6l, 3.6Premium si 4.2Premium. E destul de greu totusi sa-ti alegi exact elementele de echipare de care ai nevoie pentru ca Audi a ales sa grupeze aceste optiuni in diferite pachete. Modelul de baza vine cu jante de 18inch, loc pentru 5 pasageri, scaune frontale reglabile pe 8 directii, clima bi-zona, Audi MultiMedia Interface si un sistem audio-CD cu 8 boxe. Audi Q7 3.6 echipata in varianta Comfort are in plus al treilea rand de scaune, scaune frontale cu incalzire, radio satelit si un sistem audio imbunatatit. 3.6 Premium se bucura de camera video retrovizoare, conectivitate Bluetooth si mufa pentru conectare iPod. Se pot adauga la aceasta varianta si faruri adaptative cu xenon sau sistem audio Bose. Varianta 4.2 Premium aduce in plus fata de 3.6 Premium sistem de navigatie cu comenzi vocale, clima cu 4 zone, jante de 20inch si senzori de parcare frontali. In variantele de echipare Premium se mai poate gasi si sistemul de pornire fara cheie. Se pot adauga pachetele pentru Vreme Rece, pachetul Offroad sau elemente ce se regasesc la linia S(sport). Clientii mai pot cumpara sistem de climatizare in 4 zone, plafon panoramic de sticla sau extra-piele in interior. Performanta Clientii pot alege intre 2 variante de motorizare: un V6 3.6l de 280CP si 266Nm sau un V8 4.2l de 350CP si 325Nm. Cutia de viteze manuala in 6 trepte e standard pentru ambele variante de motorizare. Toate modelele se bucura de sistemul Quattro de tractiune 4x4. Desi motoarele sunt cu siguranta foarte puternice greutatea enorma a masinii, bine echipata ajunge la 3 tone, reduce intr-o anumita masura performanta acesteia. Astfel suta de km pe ora este atinsa in 10s pentru V6 si 8.3s pentru V8 Siguranta Modelul din 2008 include ca standard ABS, controlul tractiunii, un sistem de control al stabilitatii la coborarea pantelor si airbaguri laterale pentr toti pasagerii. Se poate alege ca optiune Audi Side Assist, sistem ce avertizeaza soferul cand motociclistii intra in depasirea masinii. Sistemul Lane Assist avertizeaza atunci cand masina iese de pe carosabil. La testele de siguranta Q7-le s-a comportat foarte bine punctand 5 puncte din 5 la impactele frontale si laterale. Design interior Ca toate modele Audi, Q7 se bucura de materiale de calitate superioara. Daca cineva isi cumpara masina cu luxul in gand cu siguranta nu va fi dezamagit. Interiorul este asemanator cu cel al modelului A6. Utilizand un ecran LCD sau diferitele butoane de pe consola centrala si volan soferul poate controla sistemul de divertisment, clima, sistemul de comunicatie sau de navigatie. Plusuri si minusuri Putem trece la plusuri sistemul de directie sportiv ce se gaseste la modelele echipate cu suspensie hidraulica, interiorul foarte bine construit, designul reusit si elementele de siguranta de care se bucura masina. Ca minusuri am remarcat lipsa unui sistem DVD ca extraoptiune, al treilea rand de scaune destul de inghesuit si performantele nu chiar exceptionale. O suita impresionanta de elemente elegante si un interior bine conceput fac din aceasta masina o alegere buna pentru cei ce-si doresc un crossover SUV luxos si performant, putem doar spera ca vom intalni alte surprize la fel de placute in viitor!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1984 :: 22.18MB