No SSO cookie

Audi prezinta modele si motorizari noi la Detroit

voteaza
(0/ 0)
Audi prezinta modele si motorizari noi la Detroit
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi prezinta o gama indrazneata de premiere

 
 
[poza1s] Audi surprinde vizitatorii editiei 2006 a Salonului Auto International Nord American (NAIAS) prin prezentarea a trei trei premiere mondiale. Noul Audi S6, echipat cu noul propulsor cu 10 cilindri FSI, ce dezvolta 420 CP, va fi primul model prezentat presei mondiale. Noua limuzina impresioneaza prin performantele comparabile cu ale unei masini supersport, dar si prin look-ul rafinat si unic. [poza2s] Conceptul Audi Roadjet isi va face si el debutul: un vehicul ce prezinta un concept total nou in ceea ce priveste spatiul interior, o evolutie logica a liniei actuale de inovatii Audi. [poza3s] A treia premiera este Audi Q7 cu noul motor FSI de 3.6 litri. Acest propulsor cu sase cilindri dezvolta 280 CP la 6.200 rpm. Cuplul maxim de 360 Nm este disponibil deja de la 2.500 rpm, permitand astfel un stil de condus relaxat. Noul propulsor este asociat cu o cutie de viteze cu 6 trepte tiptronic si cu sistemul de tractiune integrala permanenta quattro. Noul Audi Q7 3.6 FSI accelereza de la 0 la 100 km/h in 8.3 secunde si atinge o viteza de top de 220 km/h. Motorul V6 va fi disponibil si in Europa, de la jumatatea anului 2006.

 

Cuvinte cheie:
Audi | NAIAS | S6 | concept |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2515 :: 17.84MB