No SSO cookie

Audi ofera trei motorizari V6 noi pe noul Audi Q7

voteaza
(0/ 0)
Audi ofera trei motorizari V6 noi pe noul Audi Q7
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi ofera pe noul Audi Q7 trei motorizari V6 noi si o transmisie automata cu 8 rapoarte tiptronic.

 
 
Audi a adus ultimele modificari modelului Audi Q7 in 2009, atunci a prezentat la Shanghai modelul Audi Q7 facelift. Anul acesta, constructorul german doreste sa introduca trei motorizari V6 noi si o transmisie cu 8 rapoarte tiptronic.

Audi va lansa doua propulsoare V6 pe benzina si un nou diesel V6. Noile propulsoare vor folosi fie tehnologia pe injectie, fie cea cu inductie fortata, iar impreuna cu noile propulsoare, Audi va oferi sistemul de recuperare a energiei prin franare ca si standard.


Propulsorul 3.0 TFSI vine disponibil in doua versiuni:
  •  versiunea de baza care va inlocui propulsorul de 3.6 litri TFSI si care dezvolta 272 CP, cuplu de 400 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h are loc in 7.9 secunde, iar viteza maxima este de 222 km/h sau 225 km/h in cazul folosirii suspensiei pe aer
  • cea mai puternica versiune va inlocui vechiul propulsor V8 de 4.2 litri TFSI si dezvolta 333 CP si cuplu de 440 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h dureaza 6.9 secunde, iar viteza maxima este de 245 km/h.
Audi a declarat ca ambele propulsoare ofera un consum de 10.7 litri/100 km in ciclcul combinat. Noile propulsoare sunt mai eficiente cu 16% fata de cele pe care le inlocuiesc.

Propulsorul 3.0 TDI este mai usor cu 20 kg fata de vechiul propulsor. Noul propulsor dezvolta o putere de 240 CP si cuplu de 550 Nm. Accelerarea de la 0-100 km/h dureaza 7.9 secunde, iar viteza maxima este de 215 km/h. Noul propulsor ofera un consum de doar 7.4 litri/100 km, cu 1.7 litri mai putin decat vechiul propulsor.

Audi ofera si o versiune Clean Diesel al propulsorului de 3.0 litri TDI. Acesta este conform normele Euro 6. Emisiile reduse din pacate inseamna ca noul propulsor Clean Diesel consuma cu 1 litru mai mult decat versiunea 3.0 TDI standard si este mai incet cu 0.2 secunde.

Noile propulsoare vor putea fi combinate la o transmisie automata cu 8 rapoarte.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2892 :: 22.12MB