No SSO cookie

Audi nu se mai da cu ecologistii

voteaza
(0/ 0)
Audi nu se mai da cu ecologistii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi renunta la planurile pentru Q5 hibrid din cauza crizei mondiale.

 
 
In urma cu cateva luni pretul petrolului a ajuns la un record istoric de 4 dolari pe galon in Statele Unite, astfel producatorii auto au inceput cu toate fortele sa incerce sa gaseasca metode de a mari numarul de vehicule eficiente din punct de vedere al consumului, vehicule hibride in particular. Totusi, in ultimele 6 luni atentia s-a indepartat de masinile eficiente din punct de vedere al consumului si s-a concentrat spre a supravietui pur si simplu, lucru care a fortat Audi sa anuleze planurile pentru o versiune hibrid a viitorului SUV compact al sau, modelul Q5. Audi a amanat planurile pentru o versiune hibrida si pentru modelul Q7 mai devreme in cursul acestui an, si odata cu anularea si a modelului Q5 hibrid vor impinge cel mai probabil lansarea tehnologiei eficiente in consum pana spre minim anul 2010. Desi sursele acestor informatii sustin ca aceasta anulare are motive mai apropiate de eficienta tehnologiei si a sigurantei in momentul impactului, e putin probabil ca aceasta decizie sa nu fie luata din cauza crizei economice globale. Tehnologia hibrida e extrem de scumpa de dezvoltat si cum cel mai probabil vanzarile nu vor fi suficient de mari, sa continue investitia ar insemna pentru Audi in aceste momente de criza o sinucidere financiara. Acum ca nu se mai poate vorbi de aparitia unei versiuni hibride pentru Audi Q5, asteptarile se intorc catre viitoarul model de oras Audi A1. Zvonurile de pana acum sustin ca hibridul mini va ajunge spre vanzare in 2010.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1840 :: 17.86MB