No SSO cookie

Audi lider pe piata premium din Romania

voteaza
(0/ 0)
Audi lider pe piata premium din Romania
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Marca de lux germana ocupa prima pozitie in clasamentul vanzarilor premium din tara noastra.

 
 
Atunci cand vine vorba despre excelenta in constructie, performante si dotari de lux, Audi este unul dintre cei mai apreciati constructori pe plan mondial. Acest lucru este valabil si pe piata romaneasca, unde marca inovatoare din Ingolstadt se impune in mod constant in competitia din segmentul premium. Cu un total de 1.115 unitati livrate in primele cinci luni ale anului 2007, Audi a inregistrat o crestere substantiala, reusind sa livreze de aproape doua ori mai multe masini decat in perioada ianuarie-mai 2006, cand a pus la dispozitia clientilor romani 688 de exemplare noi.

Lider detasat al vanzarilor marcii premium germane este A4, care, in versiunile de caroserie berlina si Avant, a fost livrat catre 324 de clienti din tara noastra. Cresterea este de-a dreptul spectaculoasa, dat fiind faptul ca in primele cinci luni ale lui 2006, A4 a fost vandut in 185 de unitati.

Locul al doilea in topul vanzarilor Audi este ocupat de superbul SUV Q7, care a ajuns in posesia a 290 de fani ai companiei bavareze, inregistrand o crestere mai mare de 100% fata de aceeasi perioada a lui 2006 (cu precizarea ca anul trecut a fost disponibil la vanzare incepand cu luna martie). Acesta a surclasat pana acum seminifcativ competitori directi din oferta celorlalti constructori permium germani.

Performante deosebite au inregistrat si Audi A3 si
A6, care domina segmentele din care fac parte, la fel ca si A4. Modelul compact premium de la Ingolstadt a fost vandut in 168 de exemplare in perioada ianuarie-mai a lui 2007, in comparatie cu cele 141 de unitati livrate in aceeasi perioada a anului trecut. De partea cealalta, limuzina A6 a fost preferata de 196 de clienti Audi si pastreaza aceleasi coordonate de succes ca si in perioada ianuarie-mai a lui 2006, cand a fost vanduta in 195 de unitati. Nava-amiral A8 a cunoscut o crestere de 15 unitati fata de anul trecut, fiind achizitionata de catre 48 de clienti premium.

La capitolul imagine Audi puncteaza pe piata romaneasca prin intermediul TT Coupe, care a fost vandut, in primele cinci luni ale anului, in 29 de exemplare. De asemenea, proaspat lansata versiune roadster a lui TT a fost livrata deja catre 7 posesori, in doua luni de la aparitia pe piata romaneasca.

Performantele marcii Audi la capitolul vanzari si imagine vor creste in acest an, odata cu lansarea noilor modele TT Roadster, R8 si A5. Primele doua au fost deja prezentate in Romania si s-au bucurat de o apreciere extraordinara din partea publicului. Daca TT Roadster s-a vandut deja in sapte exemplare in primele doua luni de la lansare, super bolidul R8, prezentat in Bucuresti la inceputul lunii, a primit deja 15 comenzi ferme. In plus, sosirea noului coupe A5 va aduce pe piata romaneasca primul model din noua generatie Audi, care este construit pe o platforma complet noua si va beneficia, in curand si de o versiune cabriolet.

Tot la capitolul imagine, Audi a punctat excelent in clasamentul „Marcilor de impact”, realizat de compania internationala Sinovatte, unde a urcat de pe pozitia a 19-a pana pe locul 6. Marca din Ingolstadt a depasit, in acest top, rivalii bavazeri de la BMW si s-a apropiat la numai doua pozitii de Mercedes-Benz.

 

Cuvinte cheie:
Audi | SUV | A3 | A6 | Q7 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1713 :: 18.66MB