No SSO cookie

Audi este liderul de piata pentru automobile cu tractiune integrala in segmentul premium

voteaza
(0/ 0)
Audi este liderul de piata pentru automobile cu tractiune integrala in segmentul premium
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Unul din trei modele Audi este un quattro.

 
 
Unul din trei modele Audi este dotat cu tractiune integrala quattro: in 2006, Audi a inregistrat un nivel record al modelelor cu tractiune de 33,1 %. Producand un total de 306.318 automobile quattro in 2006 (2005: 219.288), constructorul din Ingolstadt a devenit liderul de piata in segmentul automobilelor cu tractiune integrala premium.

Conform lui Rupert Stadler, oficial Audi: „quattro inseamna mai mult decat tractiune, acest cuvant inseamna emotie, siguranta la volan si performanta, semnifica competenta inginereasca si experienta dinamica. Peste 2,3 milioane de modele quattro au iesit de pe liniile de fabricatie Audi pana acum. Aceasta cifra vorbeste de la sine.”

Lansarea noului model Audi Q7 a jucat un rol major in cresterea cu sase procente, in comparatie cu anul trecut, a proportiei modelelor Audi care folosesc sistemul quattro. In 2006 au fost produse un total de 72.188 unitati ale modelului SUV care foloseste tractiune integrala 100%. Productia familiei RS4 a crescut si ea fata de anul trecut, ajungand la 7.639 unitati (2005: 569).

„Audi echipeaza cu tractiune integrala o proportie mai mare de modele decat orice alt constructor”, a spus Ralph Weyler, membru in comisia de management a marketingului si vanzarilor. „Acest lucru este in special adevarat pentru modelele berlina si Avant. Oferim in mod unic posibilitatea de a dota orice model din gama actuala cu tractiune integrala.”

Quattro – o istorie de succes pe scurt

Ideea: o masina ce isi distribuie puterea la toate cele patru roti, fiecare roata putand oferi o forta laterala mai mare decat in cazul modelelor cu tractiune fata sau spate; masina beneficieaza astfel de tractiune superioara.
In primavara anului 1977 a fost pornit proiectul tractiunii integrale, avand ca obiectiv dezvoltarea unui coupe sportiv de mare putere cu tractiune integrala permanenta.
Pe 3 martie 1980, primul Audi quattro este prezentat la Salonul Auto de la Geneva. La finalul aceluiasi an, primul Audi cu tractiune integrala este pus in vanzare si devine instantaneu un bestseller.
Din 1982, Audi adauga treptat gamei inca cinci modele cu tractiune integrala – Audi 80/90, Audi Coupe si Audi 100/200.
Din 1990, imaginea dinamica a brandului Audi a primit un plus prin adaugarea liniei de modele S dotate cu tractiune integrala quattro.
Ultima generatie de modele cu tractiune integrala quattro este montata pe modelele RS4, Q7 si R8. Acest sistem distribuie cuplul motor intre puntile fata si spate sub un raport 40:60. Acest lucru se traduce prin agilitate sporita si o tinuta de drum neafectata de aplicarea puterii in viraj.
In Campionatul Mondial de Raliuri, modelele quattro au castigat patru titluri mondiale, intre 1982 si 1984.
Tractiunea integrala permanenta a adus succese majore si in cursele pe circuit, pilotii modelelor Audi castigand majoritatea trofeelor prestigioase din SUA si Europa.
In total, Audi a construit 2.3 milioane de automobile cu tractiune integrala quattro.

 

Cuvinte cheie:
Audi | Q7 |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1532 :: 17.77MB