No SSO cookie

Audi Connect vine cu noi servicii

voteaza
(0/ 0)
Audi Connect vine cu noi servicii
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi își extinde gama de servicii online. Noile servicii Audi connect – myCarManager și myService permit, printre altele, controlul unor funcții specifice cu ajutorul unui smartphone sau programarea online a unei vizite la service.

 
 

Noile servicii contribuie la utilitatea și siguranța modelelor și vor fi disponibile imediat pentru Audi Q7 și noul Audi A4.

Cea mai nouă versiune a aplicației pentru smartphone Audi MMI connect include și servicii precum myCarManager. Posesorii noilor Q7 și A4 pot folosi smartphone-urile pentru a acționa închiderea centralizată, a opera sistemul de încălzire auxiliară și pentru a afla statusul vehiculului. Aceștia pot vedea unde le este parcat automobilul și de cât timp staționează acolo. Aplicația poate fi operată și cu ajutorul unui Apple smartwatch.

Funcțiilor individuale prezintă avantaje importante: funcția “status report” permite posesorului să observe cu ajutorul smartphone-ului diverse informații actuale despre vehicul. Printre acestea se enumeră starea geamurilor și a portierelor (de ex. dacă sunt deschise/închise), distanța parcursă, nivelul de carburant din rezervor și autonomia rămasă, informații service, nivelul de ulei al motorului și mesaje de avertizare. Funcția Car Finder intră în joc atunci când vehiculul este parcată într-un oraș: aceasta poate ghida șoferul înapoi la modelul său Audi. Aceștia pot vedea și de cât timp stă vehiculul în locația curentă. Meniul “Auxiliary Heating” permite pornirea și oprirea auxiliară, cu două niveluri diferite de intensitate, cât și programare cu temporizare.

Pentru noile servicii, Audi acordă importanță maximă pentru securitatea datelor. Comunicațiile nu se efectuează niciodată direct între smartphone și vehicul, ci trec printr-un firewall al unui server securizat Audi. Datele sunt incriptate conform standardului actual TLS 1.2. Aceleași reguli de securitate se aplică și pentru blocarea/deblocarea portierelor: între serverul Audi și vehicul se realizează un proces suplimentar de autentificare. Acest lucru înseamnă că vehiculul nu ar răspunde comenzilor venite de la un server neautorizat.

Pentru a activa acțiunile de la distanță este necesar un PIN suplimentar. Clienții își pot alege PIN-ul din portalul myAudi. Aceștia pot acorda drepturi unui număr de până la cinci persoane și totodată un singur cont poate administra până la cinci vehicule.

Precum cele din myCarManager, există și noi funcții myService precum cele pentru apeluri de urgență, asistență de drum și ”Audi service request”. Apelul de urgență este activat automat în urma unui accident, în cazul în care au fost declanșate sisteme de siguranță precum un airbag. Vehiculul stabilește o conexiune cu Audi Emergency Call Center și furnizează date importante precum coordinate GPS, direcția în care se afla vehiculul și numărul pasagerilor. Printr-o conexiune de voce, un angajat service cu instruire specială va încerca să afle mai multe detalii de la șofer și pasageri în limba nativă a acestora, astfel încât să se poată efectua imediat cea mai bună procedură de asistență. Dacă victimele accidentului nu pot comunica, angajatul service va contacta centrul de coordonare pentru salvare, ce va trimite urgent o ambulanță la locul accidentului. Șoferul sau pasagerul din față pot activa apelul de urgență printr-un buton amplasat în modulul de pe plafon. Unitatea de control din echipare rămâne capabilă de a stabili o conexiune cu Audi Service Center chiar dacă sistemul de alimentare cu energie al vehiculului nu mai funcționează. Atunci când este vorba despre apelul pentru asistență de drum, poziția vehiculului și alte date relevante despre statusul vehiculului sunt trimise la Audi Service Center în mod automat.

Cu funcția ”Audi service request”, datele referitoare la service ale vehiculului sunt trimise la partenerul de service cu două săptămâni înainte de momentul reviziei. Partenerul este cel ales de client în portalul myAudi. Astfel, un responsabil de service va putea contacta posesorul vehiculului pentru a planifica o programare.

În majoritatea țărilor europene serviciile nu vor implica costuri suplimentare pentru o perioadă de 10 ani de la data livrării. Pachetul opțional Audi connect cu funcții de siguranță și service este disponibil imediat pentru toate modelele Audi Q7 și A4.

Noua versiune a aplicației Audi MMI connect este disponibilă gratuit atât pe portalul online myAudi cât și pe platformele Apple App Store și Google Play.

Conexiunile de date și voce pentru servicii sunt stabilite printr-un modul de comunicații mobile cu card SIM incorporat; modulul este destul de diferit de cel utilizat pentru comunicațiile mobile de zi cu zi. Costurile pentru conexiunile de date și voce sunt incluse în prețul pachetului. Două butoane amplasate în modulul de pe plafon pentru apelurile de urgență și de asistență sunt totodată parte a pachetului.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3154 :: 22.16MB