No SSO cookie

Audi are cea mai ridicata valoare reziduala din clasa automobilelor de lux compacte

voteaza
(0/ 0)
Audi are cea mai ridicata valoare reziduala din clasa automobilelor de lux compacte
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi se poate mandri ca doua din modelele sale au cea mai mare valoare reziduala dintre toate masinile de provenienta germana din clasa. Acest clasament a fost intocmit de revista auto germana ”Autobild”, in ultimul sau numar.

 
 
[poza1s]Audi A3 Sportback 1.9 TDI este ocupantul locului intai la clasa de vehicule compacte, cu o valoare reziduala previzionata de 69% din pretul de achizitie, dupa trei ani. Audi A8 3.0 TDI quattro s-a situat asemenea pe prima pozitie in cadrul clasei de lux, cu o valoare reziduala stabila de 59%, tot dupa trei ani. Ocupantul locului al doilea in clasa Executive a fost Audi A6 Avant 2.0 TDI, a carui noua versiune va fi lansata in urmatoarele cateva saptamani. Revista Autobuild stabileste anual „Campionii[poza2s] valorii” din randul a douasprezece categorii de autovehicule, oferind astfel clientilor o baza importanta pentru luarea deciziei de cumparare a unui automobil. Previziunile legate de valoarea reziduala sunt rezultatul unor cercetari extensive, culegeri de date specifice si calcule aferente. Studiul se bazeaza atat pe date specifice vehiculelor cat si pe factori economici ca produsul national brut, evolutia preturilor si rata inflatiei.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1794 :: 22.17MB