No SSO cookie

Audi A9 a primit unda verde

voteaza
(0/ 0)
Audi A9 a primit unda verde
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi nu a facut nici un secret din faptul ca vrea sa fie prezent in absolut toate segmentele de piata, inclusiv in cele de nisa. De aceea, un nou coupe de superlux, cu patru usi, este urmatorul pe lista marcii din Ingolstadt. Denumit A9, va fi plasat in gama deasupra limuzinei A8.

 
 
 

Cum grupul Volkswagen nu pierde nici o ocazie de a (re)folosi ceva ce are deja dezvoltat, de A9 se va ocupa... Porsche, folosind ca punct de plecare platforma lui Panamera. 

 

Asa cum o arata si numele, A9 se va plasa in varful gamei de modele Audi, preturile urmand sa porneasca de la circa 100.000 de euro. Acest nivel nu este numai cu mult peste A8 (cea mai ieftina versiune costa 80.200 euro inclusiv TVA), ci si la nivelul unui Porsche Panamera Turbo.

 

Audi va incerca sa diferentieze modelul si mai mult prin, probabil, oferirea numai a unui tren de rulare hibrid. Asta nu inseamna ca A9 va fi o masina inceata, sistemul hibrid putand furniza 500 CP si permitand atingerea unei viteze maxime de 300 km/h.

 

Nu se stie inca momentul in care noul Audi A9 va ajunge in showroom-uri, insa mai putem spune ca “lumina verde” pentru el inseamna si ca Lamborghini Estoque este pe aproape...

 

Cristian Iovitu

 

Cuvinte cheie:
Audi | A8 | A7 | A9 | Coupe |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2309 :: 17.86MB