Cum grupul Volkswagen nu pierde nici o ocazie de a (re)folosi ceva ce are deja dezvoltat, de A9 se va ocupa... Porsche, folosind ca punct de plecare platforma lui Panamera.
Asa cum o arata si numele, A9 se va plasa in varful gamei de modele Audi, preturile urmand sa porneasca de la circa 100.000 de euro. Acest nivel nu este numai cu mult peste A8 (cea mai ieftina versiune costa 80.200 euro inclusiv TVA), ci si la nivelul unui Porsche Panamera Turbo.
Audi va incerca sa diferentieze modelul si mai mult prin, probabil, oferirea numai a unui tren de rulare hibrid. Asta nu inseamna ca A9 va fi o masina inceata, sistemul hibrid putand furniza 500 CP si permitand atingerea unei viteze maxime de 300 km/h.
Nu se stie inca momentul in care noul Audi A9 va ajunge in showroom-uri, insa mai putem spune ca “lumina verde” pentru el inseamna si ca Lamborghini Estoque este pe aproape...
Cristian Iovitu
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!