No SSO cookie

Audi A3 Limuzina – Lansare intr-un nou segment de piata

voteaza
(5/ 1)
Audi A3 Limuzina – Lansare intr-un nou segment de piata
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
5.0

Odata cu lansarea modelului A3 Limuzina in aceasta primavara, Audi paseste in cel mai mare segment de piata din lume

 
 

Design exterior

Audi A3 Limuzina are o prestanta sportiva pe sosea, precis si expresiv in fiecare detaliu. Aspectul sau este o sinergie intre conceptul clasic in trei usi si filosofia coupé. Linia “tornado” formeaza o muchie refractanta ce se intinde pe toata partea laterala. Autovehiculul in patru usi are un ampatament masurand 2.64 metri si o lungime totala de 4.46 metri.

Deasupra pragurilor laterale, linia dinamica se ridica mai accentuat decat la celelalte doua modele A3. Suprafetele laterale sunt mai curbate, iar pasajele rotilor sunt usor mai evazate. Cu o latime de 1.80 metri, A3 Limuzina este cu 11 mm mai lat decat A3 Sportback si cu 9 mm mai scund.

Vehiculul in 4 usi prezinta linii independente pe conturul capotei, pe barele de protectie, la prizele de aer si la implementarea grilei Singleframe. In partea din spate, eleronul este integrat in hayon, iar blocul optic spate accentueaza liniile orizontale ale automobilului. Tehnologia LED este disponibila optional. Audi va oferi faruri cu tehnica LED odata cu lansarea – tehnologia inovativa si aspectul distinctiv al acestora subliniaza pozitionarea exceptionala a modelului.

Caroserie

Echipata cu un motor 1.4 TFSI, A3 Limuzina cantareste doar 1,205 kg (informatie provizorie). Audi utilizeaza multe piese din otel prelucrat la cald pentru a asigura greutate scazuta si rezistenta maxima compartimentului pasagerilor, iar capota este realizata din aluminiu. Caroseria este foarte rigida, sigura la impact si silentioasa.

Ideea design-ului ultra usor este preluata la interior cat si de motoare. Propulsorul in 4 cilindri cantareste putin peste 100 kg.

Tren de rulare (informatie provizorie)

La lansare, A3 Limuzina va fi disponibil in 3 variante de motorizare in 4 cilindri. Complet revizuite, motoarele unesc tehnologiile eficiente de la Audi – injectie directa, supraalimentare, management termic inovator si sistem start-stop. Gama de motorizare va fi imbogatita cu alte doua motoare.

Motorul 2.0 TDI produce 110 kW (150 CP) si dezvolta un cuplu de 320 Nm. Acesta accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8.4 secunde si atinge o viteza maxima de 213 km/h. Consumul mixt al agregatului este de 4.2 litri la 100 km – echivalentul a 108 grame de CO2 pe km.

Parametrii de performanta ai propulsorului 1.4 TFSI masoara 103 kW (140 CP) si 250 Nm. La sarcina partiala, sistemul COD (cylinder on demand) dezactiveaza 2 cilindri. Unitatea 1.4 TFSI ofera un consum mixt de doar 4.7 litri la 100 km, iar emisiile de CO2 sunt doar 109 grame pe km. Acesta accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 8.4 secunde, iar viteza maxima a vehiculului atinge 213 km/h.

Motorul 1.8 TFSI produce 132 kW (180 CP) si un cuplu de 250 Nm. Acesta utilizeaza un pachet extins de tehnologii de ultima generatie, incluzand injectie dubla in camerele de combustie si colector de inductie. Unitatea permite performante sportive, oferind un sprint de 7.3 secunde pana la 100 km/h si o viteza maxima de 232 km/h. Consumul mixt de combustibil masoara 5.7 litri la 100 km, echivalentul a 135 grame de CO2 pe km.

In functie de motorizare, modelul foloseste o transmisie manuala in 6 trepte sau S tronic. Transmisia cu dublu ambreiaj schimba treptele de viteza fara vreo intrerupere sesizabila. Aceasta este controlata de schimbatorul de viteze sau de padelele de pe volan. Modul D asigura eficienta maxima, in timp ce nivelele de turatie sunt putin mai ridicate in modul sportiv S. In cooperare cu sistemul de dinamica al vehiculului Audi drive select, cutia S tronic ofera o functie individuala in modul efficiency, astfel reducand si mai mult consumul de carburant.

Interiorul

Interiorul modelului Audi A3 Limuzina este caracterizat printr-o atentie la detaliu impresionanta. Panoul de comanda curbat este subtire, iar consola centrala este usor inclinata catre sofer. Afisajul color al sistemului de informare pentru sofer este optional si prezinta imagini cu grafica foarte detaliata in format 3D.

Pornind de la dotarea: sistem MMI Radio, sistemul de operare MMI prezinta un ecran retractabil electric. Terminalul sau este depozitat in consola tunelului central. Frana de mana electromecanica este activata cu ajutorul unei taste. Volanul prezinta 3 sau 4 spite, in functie de versiune. Clientul poate comanda si un volan multifunctional, cu partea inferioara aplatizata si cu padele pentru schimbarea treptelor de viteza. Optional, Audi poate instala si scaune sport fata. Acestea sunt standard pentru varianta Ambition, unde apare optiunea scaunelor sport S cu tetiere integrate.

Culorile de interior – negru, gri Titan, bej Pashmina si maro Chestnut – sunt bazate pe linia specifica de echipare. Audi design selection Lasso Brown in doua nuante creeaza o lume exclusiva de culori. Pachetul S line sport, ce poate fi comandat pentru A3 Limuzina Ambition, inunda interiorul in negru. Tapiteriile disponibile includ stofe, o combinatie din stofa si piele ecologica, piele Milano si o combinatie din piele Pearl Nappa si Alcantara.

Datorita ampatamentului lung, pasagerii din spate se pot bucura de un spatiu generos si de un acces confortabil. Capacitatea de depozitare a portbagajului masoara 425 litri. Aceasta capacitate poate fi sporita prin rabatarea banchetei spate, optional cu trapa pentru incarcare usoara. Hayonul se ridica automat dupa ce este deblocat.

Odata cu lansarea lui A3 Limuzina, Audi intra in cel mai acerb segment de piata din lume, clasa limuzinelor compacte.

In Romania, asemeni multor tari europene, automobilul in 4 usi va fi disponibil la parteneri la sfarsitul acestei veri. Pretul de baza pentru 1.4 TFSI este de aproximativ 25,000 euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2849 :: 22.17MB