No SSO cookie

Audi A1 nu va beneficia de tehnologia Quattro

voteaza
(0/ 0)
Audi A1 nu va beneficia de tehnologia Quattro
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Conceptul Audi Metroproject Quattro care va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva, prin modelul A1, a fost privat de catre inginerii germani de tehnologia Quattro.

 
 
Audi si Quattro reprezinta o combinatie perfecta, insa nu toate modelele vor beneficia de sistemul de tractiune integrala. Cel putin asa spun ziaristii revistei Autobild, care au aflat ca minicarul Audi A1 care va fi lansat la Geneva anul viitor nu se va bucura de aceasta tehnologie.


Afirmatiile jurnalistilor germani sunt cu atat mai surprinzatoare cu cat numele noului concept de la Audi poarta chiar in denumire titulatura de Quattro. Astfel, se pare ca Audi Metroproject Quattro Concept va avea o greutate redusa, dar si un cost de productie mai mic.

Noul model Audi va fi dotat cu o singura varianta de cutie si anume S-Tronic automata, in sapte rapoarte. Motoarele care vor echipa conpectul sunt deocamdata necunoscute, acinsa mai multe detalii despre acest aspect vor fi date publicitatii odata cu prezentarea modelului in cadrul Salonului Auto de la Geneva.


Jurnalistii de la Autobild au preconizat ca minicarul va fi disponibil in Europa incepand cu luna august sau septembrie.


Valentin Danaila

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.5852 :: 22.2MB