No SSO cookie

Audi A1 e-tron incepe testele la Munchen

voteaza
(0/ 0)
Audi A1 e-tron incepe testele la Munchen
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a declarat ca va incepe testele zilele acestea. Subiectul testelor este prototipul Audi A1 e-tron, model prezentat anul acesta la Geneva.

 
 
Audi va incepe in Munich o serie de teste, scopul lor este de a determina cat este de eficient modelul Audi A1 e-tron in traficul urban. Nemtii de la Ingolstadt vor testa 20 de exemplare, acestea vor alimenta de la cele 200 de statii de alimentare electrice amenajate in Munchen.

Prototipul Audi A1 e-tron este dotat cu un un pachet de baterii litiu-ion si cu un motor/generator electric rotativ de tip Wankel. Cel din urma are rolul de a incarca bateria dupa ce masina a fost decuplata de la sistemul electric.

Pachetul lithium ion de acumulatori are o capacitate de 12 kw/h si asigura o autonomie de 48 km cu o singura incarcare. Fata de greutatea acumulatorilor de pe conceptul original e-tron, care cantareau peste 450 kg, noul sistem de acumulatori are doar 150 kg.

Motorul electric
asigura o putere de 45 kW, sau 61 CP si o putere maxima de 75 kW sau 102 CP, disponibila pe distante scurte, suficient sa asigure o accelerare de numai 10 secunde de la 0 la 100 km/h.
Motorul si restul ansamblelor electrice se gasesc sub capota fata a masinii, unde in mod normal s-ar fi aflat motorul cu ardere interna al acesteia.

Andrei Monenciu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2043 :: 17.87MB