No SSO cookie

ATG - O portita de relaxare pentru soferi!

voteaza
(0/ 0)
ATG - O portita de relaxare pentru soferi!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Din pleiada de noi accesorii aparute pe piata, printe cele mai incitante se numara o noua "tulpina" a radioului digital, sau Audio Transmis Digital, dupa numele sau complet!

 
 
Desi nu o inventie noua, radio-ul digital fiind implementat cu ani buni in urma, avand un succes enorm in cadrul ambientului domestic, soferii au fost oarecum mai precauti in legatura cu incorporarea acestuia in "animalale lor de povara", situatia e pe cale sa se schimbe cu recent introdusul "Pure Highway". Sistemul revolutionar, compus dintr-un tuner ATG de sine statator, transmite semnale radioului conventional montat in vehicul, prin intermediul unui modulator de frecvente FM. De remarcat a fost felul cum dispozitivul alegea cea mai buna frecventa la care sa se "acordeze", oferind de asemenea optiunea de imputare manuala in cazul zonelor aglomerate unde modulatorul ar putea suferi "turbulente". De asemenea se mai poate observa prezenta functiei ReVu, care permite oprirea si derularea emisiilor live, fiind aplicabila pe toate cele 6 preseturi FM si peste 20 de preseturi ATG. In concluzie, desi cu un inceput greu in lumea automobilisticii, se pare ca radioul digital de maine va reprezenta un pas major spre "destresarea" soferilor din rutinele zilnice sau itinerariile obositoare...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2488 :: 17.86MB