No SSO cookie

Aston Martin V8 Vantage vs Asia!

voteaza
(0/ 0)
Aston Martin V8 Vantage vs Asia!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un model Aston Martin V8 Vantage infrunta autostrazile buclucase ale Asiei!

 
 
In incercarea de a promova siguranta pe autostrazi, doi temerari britanici au acceptat provocarea de a parcurge 50.000 de kilometri la bordul unui Aston Martin V8 Vantage, in cadrul "Proiectului 50.000" al firmei Aston Martin. Avand drept punct de plecare capitala britanica, Londra, destinatia finala a lui Richard Meredith si Phil Colley era megalopolisul japonez Tokio. Aventura celor doi a inceput pe data de 25 iunie si a tinut circa sapte saptamani, cu o saptamana mai mult decat prevazusera prima oara. Acum, reintorsi pe continentul european, cei doi aventurieri au dezvaluit publicului ca vor lansa o carte, numita Driven Together, ce va spune povestea completa a calatoriei, cu peripetii si incurcaturi cu tot. Dintre acestea din urma, cei doi au amintit turme de vite nazdravane, probleme de "comunicare" la granita Turkmenistanului si o furtuna de nisip in China. In final, de doua ori felicitari firmei Aston Martin si celor doi voluntari curajosi. In primul rand pentru campania de caritate de alertare a publicului cu privire la pericolele sofatului nechibzuit, banii stransi fiind destinati educarii copiilor din China. In al doilea rand, felicitari celor doi ca au reusit sa indure si sa supravietuiasca riscantei calatorii si firmei Aston Martin ca a realizat modelul V8 Vantage, care a facut posibila atingerea acestui tel!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2549 :: 18.68MB