No SSO cookie

ARO relanseaza IMS-ul anilor '60

voteaza
(0/ 0)
ARO relanseaza IMS-ul anilor '60
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Uzinele ARO speră că un nou model de maşină ar putea relansa vânzările companiei aflate în cădere liberă. Potrivit conducerii, bătrânul model IMS ar fi cea mai potrivită alegere în acest sens.

 
 
[poza1s]Noul Aro va avea un aspect retro, de anii '60, care-l va face sa fie la moda, mizându-se pe reţeta de succes a celor de la Volkswagen cu noul Beetle. Cel putin asa cred specialistii de la uzinele ARO, convinsi ca vor da lovitura cu modelul reconditionat al vechiului IMS. Si pentru a sugera pastrarea traditiei, proiectul a primit si o titulatura pe masura - Clasica. Prototipul M 461 a intrat in lucru in primavara acestui an la sugestiile unor muncitori din fabrica. Noul IMS foloseste un sasiu de ARO 24 scurtat iar ca motorizare, surse din interiorul uzinei ARO susţin că vor fi oferite trei variante, toate din import. Cea mai ieftina optiune este cea cu motor Andoria de 2,4 litri - un agregat turbodiesel fabricat in Polonia, dupa o licenta britanica - , care ofera 107 cai-putere (CP). Cel mai puternic motor care va echipa IMS-ul anului 2005 este oferit de Toyota. Motorul, cu injectie indirecta de benzina, are 2,4 litri si 144 CP. Pe viitorul IMS va mai fi disponibil inca un motor Toyota, un diesel aspirat de 2.446 cmc, care furnizeaza 88 CP. De asemenea, noul model pastreaza stilul sportiv al predecesorului sau, IMS-ul 57, fiind acoperit cu o prelata rezistenta la ploaie. Iustin Preoteasa, director general adjunct ARO-CROSS LANDER crede că M 461 o sa aiba succes la public, primele comenzi sosind deja din Columbia. Deocamdata, proiectul se afla in faza de restilizare a caroseriei, pentru ca, in final, noua masina sa semene cu un Jeep Wrangler. Cu privire la pret, deocamdată nu există o poziţie oficială clară, insă suma care se vehiculează este undeva la 10.000 de euro. Surse din interiorul ARO SA au declarat ca noua versiune a IMS-ului ar putea fi comercializata incepand cu vara anului 2005. Modelul ARO M461, mai cunoscut sub numele de IMS, a fost construit la Campulung Muscel intre anii 1961 si 1972 si a fost, indiscutabil, printre cele mai performante masini de teren din lume, la vremea respectiva. Stau marturie nenumaratele competitii sportive adjudecate de masini IMS, printre care doua victorii in Raliul Faraonilor din Egipt. IMS-ul muscelean mai detine, de asemenea, titlul de cea mai exportata masina romaneasca din toate timpurile. In cei 11 ani de productie au fost exportate, in total, peste 53.000 de masini, in 55 de tari ale lumii de pe toate continentele. Nu intamplator, IMS-ul este singura masina romaneasca prezenta in cataloagele de masini de epoca. Si azi, la mai bine de trei decenii de la sistarea productiei modelului, pe soselele Romaniei circula mai bine de 3.000 de masini ARO M461.

 

Cuvinte cheie:
Aro | IMS |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1642 :: 17.76MB