No SSO cookie

Anvelopele de iarna sunt obligatorii abia de la 1 noiembrie 2011

voteaza
(0/ 0)
Anvelopele de iarna sunt obligatorii abia de la 1 noiembrie 2011
Noutati-auto · · 6 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Soferii pot circula iarna aceasta cu anvelope de vara, dar o fac pe barba lor!

 
 
Stirea lansata in presa care a facut ca stocurile de anvelope de iarna sa se epuizeze in toata tara, s-a dezumflat. 1 noiembrie 2011 este data la care intra in vigoare reglementarea obligativitatii echiparii cu anvelope de iarna.
Asta nu inseamna ca soferii nuse expun in continuare atat pericolelor unor incidente, dar si rigorilor legii. Sub o forma sau alta, Guvernul incearca sa-i determine in continuare pe soferi sa-si incalte masinile corespunzator.


"Soferii nu sunt obligati sa aibe anvelope de iarna, dar daca vor provoca un accident, vor derapa sau vor bloca drumul vor plati amenzi, precum si cheltuielile de degajare a drumului. Amenzile sunt intre 4 milioane si 20 de milioane de lei vechi. Totodata, in cazul deteriorarii masinii intr-un accident, proprietarii nu vor mai fi despagubiti de companiile de asigurare daca nu au masinile echipate corespunzator", a declarat joi ministrul transporturilor, Anca Boagiu.

Ministrul Transporturilor a precizat ca anvelopele de iarna vor fi obligatorii pentru circulatia pe drumurile din afara oraselor.
Boagiu a mai spus ca va fi infiintat un corp unic de control in trafic, care va reuni inspectori din ARR, RAR si CNADNR.

Ministerul Transporturilor a prezentat recent un proiect de OUG care prevedea ca soferii de autoturisme si camioane vor fi obligati sa utilizeze anvelopele de iarna in perioada 1 noiembrie-31 martie, in caz contrar urmand sa plateasca amenzi cuprinse intre 2.500 lei si 4.000 de lei, si sa achite daunele aduse elementelor care compun drumul daca nu au asigurare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (6)

scris de Anonim

as fi curios de un singur lucru...in momentul in care au inceput discutiile pe aceasta ...obligativitate ...stiau care este diferenta intre un cauciuc de vara si un cauciuc de iarna...?!!!!...pentru ca sunt convins ca ministereasa asta e un fel de ...doamna CO2 a fostului regim.... si ar mai fi ceva de stipulat....exista si cauciucuri mixte vara -iarna , cu astea cand circulam??...poate ar trebui sa mai adauge cateva luni noi la an, sau un nou anotimp....:)))))))))))))))))))))))))))...saraci cei cu duhul domnilor.....

scris de Anonim

GUVERNANTII SA REPARE DRUMURILE SI....PE URMA SA EMITA PRETENTII....ASA AR FI NORMAL ....NU SA PUNA CARUTA INANTEA BOILOR...

scris de Anonim

de benzina aveti bani, dar de caucicuri nu. vreti sa circulati platiti, daca nu aveti bani circulati cu transportul in comun

scris de Anonim

pentru lunile aprilie-octombrie nu dau astia o lege sa fie obligatoriu anvelopele de vara? cel putin sa fie ridicolul facut pana la capat. sa puna organe de control la fiecare iesire din localitate, etc. drumurile sa nu le repare iar iarna sa lase zapada pe carosabil, poate o sa ne punem senile la masini. sunteti de ras. pacat de tara asta ca e populata cu asa oameni!

scris de Anonim

eu gasesc ca amenzile si neplata despagubirilor in caz de accident este in regula! na ar trebui introdusa obligativitatea pe toate drumurie. bineinteles la munte, pasuri unde se afiseaza panouri de obligativate sa fie intens controlat si amendat

scris de Anonim

de ce pana la 31 martie ? de ce de la 1 noiembrie ? de ce nu din decembrie pana in februarie atat cat este iarna, adica 3 luni. acum sunt afara 16 grade, anvelopele de iarna se uzeaza prematur, iar ei (guvernantii) ne taxeaza pe la toate colturile. Totusi pana cand?

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1621 :: 17.79MB