No SSO cookie

Anvelopa hibrid Michelin

voteaza
(0/ 0)
Anvelopa hibrid Michelin
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Michelin inventeaza anvelopa hibrid pentru curse: o anvelopa slick adaptata si pentru suprafete umede.

 
 

Cursa de 24 ore de la Le Mans 2012 este evenimentul in cadrul caruia Michelin a decis sa prezinte noua anvelopa slick hibrid pentru masinile LM P1 (fata: 36/71-18 / spate: 37/71-18). Aceasta inovatie Michelin permite pilotilor sa continue cursa cu anvelopele slick, chiar daca pista are si portiuni umede.

Noua anvelopa hibrid de la Michelin este rezultatul muncii depuse de inginerii companiei franceze pentru largirea intervalului de temperatura si a conditiilor in care anvelopele pot fi utilizate.

Datorita lungimii circuitului de la Le Mans (13,629 km), se intampla adesea ca soferii sa trebuiasca sa faca fata unor conditii extrem de variate care apar pe traseu. La aceasta se adauga si vremea capricioasa care complica si mai mult cursa, deoarece temperaturile si nivelul de umiditate sunt foarte diferite intre etapele desfasurate in timpul zilei si cele desfasurate in timpul noptii.

Inginerii Michelin au avut permanent in vedere specificul acestei piste atunci cand au conceput anvelopele pentru cursele de anduranta. Astazi, prin utilizarea unor materiale si a unei arhitecturi inovatoare, Michelin a reusit sa optimizeze performantele anvelopelor sale. Rezultatul il constituie gama de anvelope Michelin pentru cursele de anduranta, lansata in 2012. Depasind notiunea de compusi de cauciuc „soft”, „medium” si „hard”, aceasta gama include anvelope care pot fi utilizate pe o plaja mult mai larga de temperaturi.

Gama de anvelope Michelin pentru cursele de anduranta lansata in 2012 se remarca si prin solutiile concepute pentru a raspunde nevoilor noilor masini hibrid dezvoltate de Audi si Toyota.

Modelul japonez TS030 Hybrid este un prototip cu motorizare benzina - electric, cu tractiune pe rotile din spate. Comparativ cu LM P1, echipat cu motor cu ardere interna, TS030 Hybrid dezvolta un cuplu motor mai mare atunci cand se activeaza motorul electric si un cuplu de franare mai mic atunci cand sistemul hibrid recupereaza energia necesara pentru incarcarea bateriilor.

Motorul electric al modelului Audi R18 e-tron quattro actioneaza rotile din fata, ceea ce inseamna ca toate cele patru roti sunt actionate atunci cand se foloseste energia recuperata. Avand acceptul Audi, Michelin a optat pentru echiparea modelelor Audi R18 ultra si R18 e-tron quattro cu acelasi tip de anvelope. in acest fel se vor putea compara performantele anvelopelor pe doua modele de masini cu configuratii complet diferite.

Si nu in ultimul rand, la cursa de 24 ore de la Le Mans participa si modelul Nissan-DeltaWing echipat, de asemenea, cu anvelope Michelin. Datorita acestei masini, Michelin a reusit sa dezvolte o anvelopa de mici dimensiuni pentru curse (fata: 10/58-15 / greutate: 5kg) care include tehnologii de ultima ora si un echilibru remarcabil intre siguranta, performanta si longevitate. Cu ocazia Test Day din data de 3 iunie 2012, NISSAN-DeltaWing a acoperit o distanta de 722 km cu un singur set de anvelope slick Michelin.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2933 :: 18.68MB