No SSO cookie

Anul Taxei (partea 1)

voteaza
(0/ 0)
Anul Taxei (partea 1)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De la Razgandeanu la Nem(!)irschi - aceeasi Marie, cu alta palarie! De la promisiuni electorale la "ajustari" in declaratii!

 
 
De la intrarea in Uniunea Europeana au functionat trei forme ale birului auto, cele mai controversate fiind inregistrate anul acesta. Haosul legislativ legat de taxa auto este perpetuat de noul Guvern, care spune ca nu o va anula, ci o va ajusta, dar nu stie cu cat.

Din ianuarie 2007 pana acum au functionat trei forme ale taxei auto, una mai diferita decat cealalta. Daca prima taxa sever autoturismele second-hand din import, dar deloc pe cele deja inregistrate in Romania, a doua schimba complet registrul.

Taxa mai mult o masina noua si mai putin una veche, ceea ce a dus la blocarea pietei masinilor noi si a fortat Dacia sa isi inchida portile. A treia forma a taxei auto, adoptata la final de mandat al guvernului Tariceanu, i-a scos pe samsari in strada, pentru ca tripleaza birul pentru masinile rulate din import.

Un an dominat de incertitudine in privinta taxei auto s-a incheiat in aceeasi nota, dupa ce Guvernul a trimis, din greseala, ordonanta de majorare de trei ori a birului cu o saptamana mai devreme decat a anuntat initial.

Rezultatul? Peste 200.000 de masini vechi importate in doar ultimele cinci luni, vanzari la jumatate pentru masinile noi, haos la Registrul Auto Roman si la administratiile financiare, proteste in strada si petitii la Parlamentul European.

Nici noul Guvern pare sa nu stie cum sa abordeze taxa: desi anterior intrarii la guvernare a sustinut anularea ei, acum nici nu se mai pune problema. "Cel mult vom reduce cuantumul acesteia", a spus noul ministru al Mediului, Nicolae Nemirschi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1717 :: 22.17MB