No SSO cookie

Anul Taxei (partea 1)

voteaza
(0/ 0)
Anul Taxei (partea 1)
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De la Razgandeanu la Nem(!)irschi - aceeasi Marie, cu alta palarie! De la promisiuni electorale la "ajustari" in declaratii!

 
 
De la intrarea in Uniunea Europeana au functionat trei forme ale birului auto, cele mai controversate fiind inregistrate anul acesta. Haosul legislativ legat de taxa auto este perpetuat de noul Guvern, care spune ca nu o va anula, ci o va ajusta, dar nu stie cu cat.

Din ianuarie 2007 pana acum au functionat trei forme ale taxei auto, una mai diferita decat cealalta. Daca prima taxa sever autoturismele second-hand din import, dar deloc pe cele deja inregistrate in Romania, a doua schimba complet registrul.

Taxa mai mult o masina noua si mai putin una veche, ceea ce a dus la blocarea pietei masinilor noi si a fortat Dacia sa isi inchida portile. A treia forma a taxei auto, adoptata la final de mandat al guvernului Tariceanu, i-a scos pe samsari in strada, pentru ca tripleaza birul pentru masinile rulate din import.

Un an dominat de incertitudine in privinta taxei auto s-a incheiat in aceeasi nota, dupa ce Guvernul a trimis, din greseala, ordonanta de majorare de trei ori a birului cu o saptamana mai devreme decat a anuntat initial.

Rezultatul? Peste 200.000 de masini vechi importate in doar ultimele cinci luni, vanzari la jumatate pentru masinile noi, haos la Registrul Auto Roman si la administratiile financiare, proteste in strada si petitii la Parlamentul European.

Nici noul Guvern pare sa nu stie cum sa abordeze taxa: desi anterior intrarii la guvernare a sustinut anularea ei, acum nici nu se mai pune problema. "Cel mult vom reduce cuantumul acesteia", a spus noul ministru al Mediului, Nicolae Nemirschi.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2127 :: 22.18MB